0 0 0 0 0 8.05.2019Maffashion i Jessica Mercedes w lokalnej odsłonie kampanii oferty kosmetyków na ZalandoPlatforma e-commerce Zalando rozpoczęła lokalną odsłonę kampanii wprowadzającej do oferty kategorię kosmetyków. Wzięły w niej udział polskie ambasadorki marki: Maffashion i Jessica Mercedes.
0 0 0 0 0 8.05.2019Grześki zastąpią Prince Polo na pokładach samolotów LOT-uPodczas lotów PLL LOT pasażerom rozdawane są obecnie wafelki Grześki (Goplana), a nie jak dotychczas Prince Polo (Mondelez). Zmiana weszła w życie z początkiem maja – podaje serwis Gazeta.pl.
0 1 0 0 0 8.05.2019„Fleksitarianie nadchodzą” – raport IQSFleksitarianizm to dieta polegająca na spożywaniu ograniczonej liczby posiłków mięsnych. 43 proc. Polaków deklaruje, że nie je w ogóle lub stara się ograniczać jedzenie mięsa – wynika z raportu przygotowanego przez agencję IQS.
0 0 0 0 0 8.05.2019Facebook uruchamia nowe narzędzia dla przedsiębiorcówJak podaje Facebook, ponad 90 mln firm prowadzi swój biznes za pośrednictwem tego właśnie serwisu. W związku z tym firma Marka Zuckerberga wprowadza kolejne funkcje, które mają ułatwić przedsiębiorcom zarządzanie działalnością i promowanie jej na Facebooku oraz na platformach, których firma jest właścicielem.
1 1 0 0 0 7.05.2019Kubek Starbucksa w „Grze o tron”W najnowszym odcinku finałowego sezonu „Gry o tron” w jednej ze scen pojawił się niespodziewany rekwizyt. Podczas uczty w Winterfell wśród złotych kielichów i ozdobnych naczyń stanął papierowy kubek Starbucksa. Nie umknęło to uwadze widzów.
0 1 0 0 0 7.05.2019Małopolskie Centrum Nauki ogłasza konkurs na logoKoniec z prostym niebieskim napisem Cogiteon. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej.
1 0 0 0 2 7.05.2019Brat Brada Pitta parodiuje zakończenie thrillera „Siedem” w reklamie piwaDoug Pitt to brat Brada Pitta. Wystąpił właśnie w reklamie piwa amerykańskiego mikrobrowaru Mother’s. Sparodiował tam finałową scenę filmu Davida Finchera „Siedem”, w którym główną rolę gra jego sławny krewny.
5 0 0 0 0 7.05.2019Kampania „I love you, hater” marki Sprite rusza w PolsceMarka Sprite (The Coca-Cola Company) startuje z polską odsłoną globalnej kampanii „I love you, hater”. Pokazuje w niej, że najlepszą odpowiedzią na hejt może być miłość.
0 1 0 0 0 7.05.2019Fido Dido powraca w reklamie 7UpBohater kampanii napojów 7Up (PepsiCo, w USA Dr Pepper) – Fido Dido powraca. Postać pojawiała się w reklamach marki w latach 90. XX w.
0 0 0 0 1 7.05.2019„Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do Sieci?”. Raport o udostępnianiu wizerunku najmłodszych w Internecie40% polskich rodziców dzieli się w Internecie zdjęciami i filmami dokumentującymi dzieciństwo ich dzieci. Rocznie każdy z nich wrzuca średnio 72 zdjęcia i 24 filmy z własnymi dziećmi w rolach głównych. Nawet 3 mln polskich maluchów mogło stać się bohaterami sieciowych telenoweli, z reguły bezwiednie. Jak wygląda zjawisko tzw. sharentingu w Polsce? Temat przybliża raport „Sharenting po polsku, czyli ile dzieci wpadło do Sieci?”, zrealizowany na zlecenie Clue PR.