0 0 0 0 0 11.10.2019Reklama L’Oreal zakazana w Wielkiej Brytanii za wprowadzanie w błąd w kwestii ochrony przed UVAAdvertising Standards Authority zakazała emisji reklamy kremu do opalania Garnier Solaire Sensitive Advanced Kids (L’Oreal). Brytyjski organ regulujący tamtejszy rynek reklamy uznał, że wprowadza ona w błąd w kwestii ochrony przed UVA.
1 2 0 0 0 11.10.2019Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium spółki Marvipol DevelopmentMarvipol Development rozpoczął kampanię wizerunkową. Ambasadorką realizowanych przez spółkę inwestycji premium została aktorka Magdalena Boczarska. Do Internetu trafił spot będący pierwszą odsłoną akcji.
3 0 0 0 0 11.10.2019Bank Pocztowy z Adamem Małyszem po śląsku, kaszubsku i góralskuRuszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej „Kredyt w Porządku”. Jej twarzą jest polski skoczek Adam Małysz. Kampania prowadzona jest m.in. w gwarze śląskiej i góralskiej.
0 7 0 0 1 11.10.2019Polski Internet we wrześniu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w e wrześniu 2019 r. wyniosła ogółem 28,2 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,9 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,2 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 10 0 0 0 11.10.2019Banksy otworzył sklep bez drzwiBanksy otworzył swój sklep w Londynie. Oferuje tam m.in. grafiki, kamizelkę kuloodporną zaprojektowaną dla rapera Stormzy’ego czy lampy wykonane z policyjnych hełmów.
0 0 0 0 0 11.10.2019Codemedia ogłasza upadłośćDziałający o 2008 r. niezależny dom mediowy Codemedia 10 października 2019 r. ogłosił upadłość. Jako główny powód zarząd podał brak możliwości przedłużenia finansowania zewnętrznego.
1 0 0 0 0 10.10.2019Hipnotyzująca reklama MarmiteBrytyjska marka Marmite rozpoczęła kampanię „Mind Control”. Promuje w niej swój produkt do smarowania kanapek, stosując hipnozę.
0 0 0 0 0 10.10.2019„FOMO 2019. Polacy a lęk przed odłączeniem” – raport z badań UW9 października 2019 r. odbyła się prezentacja raportu „FOMO 2019. Polacy a lęk przed odłączeniem”. Dokument powstał we współpracy badaczy z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Wydziału Psychologii UW oraz panelu badawczego Ariadna. Opracowano go przy wsparciu Google Poland. Jego podstawą są reprezentatywne, ilościowe badania polskich internautów, którzy ponownie odpowiadali na pytania dotyczące syndromu Fear of Missing Out.
0 2 0 0 0 10.10.2019Co trzeci Polak nie segreguje śmieci. Badanie ARC Rynek i Opinia oraz FOBWprowadzane są kolejne regulacje dotyczące segregowania odpadów. Mimo to sortowanie śmieci deklaruje 66% Polaków – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Może to mieć związek z niską świadomością na temat selekcji śmieci. Tylko 15% respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania.
1 0 0 0 0 10.10.2019„Pornografia uzależnia dzieci!”. Rusza kampania Stowarzyszenia Twoja Sprawa i portalu oPornografii.plW Polsce dziesiątki tysięcy dzieci ogląda pornografię codziennie. Wielu rodziców nie jest tego świadomych i nie wie, jak skutecznie chronić najmłodszych. Stowarzyszenie Twoja Sprawa startuje z kampanią społeczną, by zachęcić do pogłębienia wiedzy, rozmowy z dzieckiem i do korzystania ze specjalistycznego portalu oPornografii.pl.