0 1 0 13.07.2020IndaHash przygotował raport o TikTokuFirma IndaHash zapytała 2 tys. influencerów z TikToka z 61 różnych krajów o spostrzeżenia na temat aplikacji. Rezultatem jest „Raport TikTok”.
0 2 0 13.07.2020Reklama w czasie pandemii: koniec kryzysu? Badanie InquiryDane YouGov BrandIndex pokazują, jaki wpływ ma zmniejszenie budżetów reklamowych na kondycję marki. Szczególnie wyraźnie widać to w okresie pandemii, kiedy wiele firm ograniczyło znacznie komunikację w mediach. Znajduje to odbicie w badaniu YouGov BrandIndex, m.in. w odpowiedziach na pytanie o znajomość reklam. Firma Inquiry przedstawia dane z kwietnia 2020 r. w porównaniu z marcem, a także z czerwca w porównaniu z majem.
0 1 0 13.07.2020Poznańskie zielone przystanki oczyszczają powietrze i chłodzą w upalne dniW Poznaniu powstał system zielonych dachów na wiatach przystankowych. To ekologiczna inicjatywa AMS i Grupy MTP (Międzynarodowe Targi Poznańskie). Projekt ma na celu zwiększenie liczby zielonych miejsc, które są niezbędne w oczyszczaniu powietrza w mieście.
0 7 0 13.07.2020Polski Internet w czerwcu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w czerwcu 2020 r. wyniosła ogółem 27,2 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,3 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,7 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 10.07.2020Wielomilionowa umowa Omnicom i Spotify w obszarze podcastówOmnicom Media Group i Spotify podpisały umowę, która zapewni agencji holdingowej i jej klientom specjalny dostęp do innowacji platformy w zakresie podcastów, w tym produktów reklamowych, danych o odbiorcach i ekskluzywnych treści. Transakcja opiewa na 20 mln dol.
0 1 0 10.07.2020Prezesi największych polskich spółek najbardziej aktywni w mediach społecznościowych. Badanie On Board Think KongPolscy CEO top 20 spółek w pierwszej połowie 2020 r. opublikowali 766 postów na swoich profilach społecznościowych (LinkedIn i Twitter). To daje pierwsze miejsce pod względem intensywności komunikacji spośród menedżerów na rynkach objętych badaniem. Około 22% wpisów prezesów z Polski dotyczyło tematów związanych z pandemią Covid-19. Zaraz za Polską plasuje się Francja z 483 postami. We Francji 36% postów prezesów największych firm dotyczyło pandemii – pokazuje badanie On Board Think Kong.
0 1 0 10.07.2020Polscy semiotycy marketingowi tworzą Visual & Narrative InstituteDoświadczeni polscy semiotycy marketingowi działający do tej pory niezależnie połączyli siły. Tworzą Visual & Narrative Institute.
0 1 0 10.07.2020WFA publikuje przewodnik po zakupach marketingowych opartych na wartościachWorld Federation of Advertisers opublikowała przewodnik dotyczący postrzegania działów zamówień marketingowych. Powstał on na podstawie dwóch lat badań. Jego współautorami są liderzy zakupów z wybranych największych firm na świecie.
0 1 0 10.07.2020GoldenSubmarine tworzy LabZAgencja GoldenSubmarine stworzyła LabZ (Laboratorium Zmian). To interdyscyplinarny zespół złożony z ekspertów firmy. Pracuje on w podejściu service design i wspiera klientów w rozwiązywaniu problemów, szukając innowacyjnych rozwiązań.
0 1 0 10.07.2020„Jeden X ma znaczenie” – Rafał Trzaskowski zachęca do udziału w wyborach prezydenckichKandydat na prezydenta Rafał Trzaskowski zachęca, by 12 lipca wziąć udział w wyborach prezydenckich. Jednocześnie prosi o głos.