2 0 0 0 0 14.10.2019 Aktualizacja: 14:0018.10.2019Ruszyła kampania promująca fizjoterapięKrajowa Rada Fizjoterapeutów rozpoczęła kampanię, której celem jest promocja fizjoterapii i pokazanie jej możliwości. Działania kierowane są do wszystkich Polaków, pacjentów obecnych i przyszłych, aktywnych sportowo i tych, którzy dopiero chcą być aktywni.
0 1 0 0 0 14.10.2019Wzrost organiczny spada, przychody netto rosną. Wyniki Publicis Groupe za III kwartał 2019 r.Publicis Groupe zaprezentowała swoje wyniki za III kwartał 2019 r. Organiczny wzrost spadł o 2,7%. To znacznie poniżej oczekiwań. Według prognoz rok zakończy się dla grupy ze spadkiem na poziomie 2,5%.
1 1 0 0 0 14.10.2019ESL Polska wybiera D*fusion Communication do obsługi PRESL Polska wybrało agencję PR, która poprowadzi działania komunikacyjne na polskim rynku. Do przeglądu ofert firma zaprosiła cztery podmioty. Najlepszą ofertę przedstawiła D*fusion Communication. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony.
1 1 0 0 0 14.10.2019Co by było, gdyby mężczyźni mieli okres? Kampania wprowadzająca na rynek markę bielizny menstruacyjnej ThinxMarka bielizny menstruacyjnej Thinx rozpoczęła swoją pierwszą kampanię telewizyjną. Kilkudziesięciosekundowy spot pokazuje świat, w którym również mężczyźni mają okres.
0 2 0 0 0 14.10.2019Smartfon Honor 9X na muralu 3D w WarszawieW Warszawie przy ulicy Jaworzyńskiej 8 można oglądać mural zapowiadający premierę nowego smartfona marki Honor. Urządzenie jest następcą modelu 8X.
0 1 0 0 0 14.10.2019Bisz i Radex zachęcają: „Mów do mnie ładnie” w kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”Narodowe Centrum Kultury kontynuuje kampanię „Ojczysty – dodaj do ulubionych”. W ramach tegorocznej odsłony przygotowano utwór i teledysk „Mów do mnie ładnie i pokaż mi język”. Duet Bisz i Radex zachęca w nim, by używać języka w sposób odpowiedzialny i z szacunkiem do drugiego człowieka.
0 0 0 0 0 11.10.2019Honda zmieniła swoją strategię content marketingowąJapońska marka Honda zmieniła swoją strategię content marketingową. Producent samochodów odszedł od krótkich form mających przyciągać uwagę. Skierował się ku dłuższym formatom, storytellingowi i advertorialom. Mają one zbliżyć markę do życia konsumentów.
0 1 0 0 0 11.10.2019IMM zbadał reakcje internautów na nagrodę Nobla dla Olgi Tokarczuk10 października całą Polskę obiegła wiadomość o przyznaniu Oldze Tokarczuk nagrody Nobla w dziedzinie literatury za 2018 r. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, wzmianki o autorce w ciągu doby od chwili ogłoszenia laureatów pojawiły się w polskim Internecie ponad 35,8 tys. razy. To wyjątkowy wynik.
0 5 0 0 0 11.10.2019„Trzymaj pion” – Grupa Żywiec podpowiada, jak zapobiegać przedwczesnej inicjacji alkoholowejGrupa Żywiec wystartowała z tegoroczną odsłoną kampanii „Trzymaj pion”. Kierowana jest ona do rodziców. Podpowiada im, jak zapobiegać przedwczesnej inicjacji alkoholowej dzieci.
0 0 0 0 0 11.10.2019Jacek Braciak, któremu jest wszystko jedno, w spocie zachęcającym do głosowaniaW mediach społecznościowych pojawił się spot z udziałem Jacka Braciaka. Materiał zachęca do wzięcia udziału w nadchodzących wyborach.