Twoja twarz w oczach słońca – pokazać znaczy przekonaćTwoja twarz w oczach słońca – pokazać znaczy przekonaćTwoja twarz w oczach słońca – pokazać znaczy przekonaćTwoja twarz w oczach słońca – pokazać znaczy przekonać
Dosadny wizualny przykład (źr. kadr z filmu „How the sun sees you”

Twoja twarz w oczach słońca – pokazać znaczy przekonać

Twoja twarz w oczach słońca – pokazać znaczy przekonać
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

To nie jest reklama, a ma szanse wzmocnić popyt na kremy z filtrem UV bardziej niż najprzemyślniejszy spot z kampanii. Nie formułuje żadnych argumentów. Pozwala tylko doświadczać prostego zjawiska fizycznego i rejestruje reakcje uczestników ulicznego eksperymentu.

Ten eksperyment może być inspiracją dla wielu twórców reklam. Co zrobić, by przekaz – nawet dotyczący znanego w sumie tematu – był sugestywny, wzbudzał zainteresowanie i emocje? Dobry przykład daje artysta Thomas Leveritt.

Jego film umieszczony niedawno na YouTube w ciągu kilku dni obejrzało już 12 milionów internautów. A nie jest to materiał pokazujący kolejne gwiazdy wykonujące splash.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się