Hipnotyzująca reklama Marmite
  • 1
  • 0
10.10.2019

Hipnotyzująca reklama Marmite

Brytyjska marka Marmite rozpoczęła kampanię „Mind Control”. Promuje w niej swój produkt do smarowania kanapek, stosując hipnozę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48138 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 października 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2019

„FOMO 2019. Polacy a lęk przed odłączeniem” – raport z badań UW

9 października 2019 r. odbyła się prezentacja raportu „FOMO 2019. Polacy a lęk przed odłączeniem”. Dokument powstał we współpracy badaczy z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW, Wydziału Psychologii UW oraz panelu badawczego Ariadna. Opracowano go przy wsparciu Google Poland. Jego podstawą są reprezentatywne, ilościowe badania polskich internautów, którzy ponownie odpowiadali na pytania dotyczące syndromu Fear of Missing Out.