0 0 0 0 0 16.10.2019O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiątyCzy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować nas do działania? Czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR? Czy ekologiczne inicjatywy dużych firm naprawdę ratują naszą planetę, czy to tylko greenwashing? Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas dziewiątej edycji Creative Comms Meeting.
1 0 0 0 0 16.10.2019Alior Bank promuje nieoprocentowaną pożyczkę„Doceniamy Twoją aktywność na koncie” – to hasło nowej kampanii reklamowej Alior Banku. Działania promują nieoprocentowaną pożyczkę.
0 1 0 0 0 16.10.2019McDonald’s i Burger King w obliczu silnej konkurencji w segmencie burgerów. Wyniki badania34% klientów Burger Kinga i 28% klientów McDonald’s chętnie odwiedza inne marki z segmentu restauracji szybkiej obsługi (QSR). Inaczej jest z klientami marek KFC, Subway oraz Domino’s – pokazuje analiza firmy Blis.
0 2 0 0 0 16.10.2019Agnieszka Grochowska ambasadorką Dall’AcquaAktorka Agnieszka Grochowska została ambasadorką marki biżuterii Dall’Acqua. To pierwsza tego typu współpraca marki inspirowanej włoskim stylem.
0 2 0 0 0 16.10.2019Studio Dzikie debiutuje na rynkuWarszawska agencja Berry Project utworzyła samodzielne studio graficzne. Dzikie zajmuje się przede wszystkim projektowaniem identyfikacji wizualnej.
0 2 0 0 0 16.10.2019Polacy w poszukiwaniu urodzinowych prezentów. Badanie Payback Opinion PollSkąd Polacy czerpią inspiracje na urodzinowe prezenty? Wolą je dawać czy otrzymywać? Sprawdzono to w badaniu Payback Opinion Poll.
0 0 0 0 0 16.10.2019W 2018 r. Polacy wysłali prawie 3 mld mniej SMS-ów niż rok wcześniejW ubiegłym roku Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów – pokazuje raport „Poczta i telekomunikacja – wyniki działalności w 2018 roku”, przygotowany przez Główny Urząd Statystyczny. To o prawie 3 mld mniej niż rok wcześniej.
1 1 0 0 0 16.10.2019Rak’n’Roll i Avon zachęcającą: „Dodajmy do kalendarza Dzień na U!”15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowała z kampanią „Dzień na U”. Zachęca kobiety do regularnych badań.
1 3 0 0 1 16.10.2019Head & Shoulders Supreme i Barbara Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampaniiWystartowała kampania Head & Shoulders Supreme. W spocie wystąpiła nowa ambasadorka marki – Barbara Kurdej-Szatan.
0 1 0 0 0 16.10.2019Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania wobec nowego badania mediówKoalicja Marketerzy dla Lepszych Badań sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. Kolejnym krokiem działań koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC) oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Przedyskutowane zostaną możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą się 23 października.