W 2018 r. Polacy wysłali prawie 3 mld mniej SMS-ów niż rok wcześniej - Marketing przy Kawie
W 2018 r. Polacy wysłali prawie 3 mld mniej SMS-ów niż rok wcześniej
  • 0
  • 0
16.10.2019

W 2018 r. Polacy wysłali prawie 3 mld mniej SMS-ów niż rok wcześniej

W ubiegłym roku Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów – pokazuje raport „Poczta i telekomunikacja – wyniki działalności w 2018 roku”, przygotowany przez Główny Urząd Statystyczny. To o prawie 3 mld mniej niż rok wcześniej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
16.10.2019

Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania wobec nowego badania mediów

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. Kolejnym krokiem działań koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC) oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Przedyskutowane zostaną możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą się 23 października.

15 października 2019