Kura domowa zrobiła swoje i może odejśćKura domowa zrobiła swoje i może odejśćKura domowa zrobiła swoje i może odejśćKura domowa zrobiła swoje i może odejść
Ta epoka się skończyła – podobno także w reklamie (fot. Pixabay)

Kura domowa zrobiła swoje i może odejść

Kura domowa zrobiła swoje i może odejść
Karolina Kociołek

Karolina Kociołek

-

Karolina Kociołek

Karolina Kociołek

Stereotypowy wizerunek kobiet już nie sprzedaje się dobrze. Do takich wniosków doszedł niedawno Unilever. Podczas Cannes Lions 2016 Keith Weed, globalny szef marketingu w koncernie, zapowiedział odejście w reklamach od szablonowych damskich i męskich portretów.

Weed przedstawił we Francji wyniki badania Unilevera, w ramach którego w ciągu dwóch lat analizowano reklamy z różnych krajów. Okazało się, że w opinii odbiorczyń ponad połowa kampanii wykorzystuje stereotypowy wizerunek kobiet, a zaledwie 2% przedstawia je jako inteligentne.

Jednak to, co do tej pory całkiem nieźle pomagało sprzedawać, obecnie staje się coraz mniej skuteczne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się