Rak’n’Roll i Avon zachęcającą: „Dodajmy do kalendarza Dzień na U!”
  • 1
  • 1
16.10.2019

Rak’n’Roll i Avon zachęcającą: „Dodajmy do kalendarza Dzień na U!”

15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowała z kampanią „Dzień na U”. Zachęca kobiety do regularnych badań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2019

Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania wobec nowego badania mediów

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. Kolejnym krokiem działań koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC) oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Przedyskutowane zostaną możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą się 23 października.

15 października 2019