McDonald’s i Burger King w obliczu silnej konkurencji w segmencie burgerów. Wyniki badania - Marketing przy Kawie
McDonald’s i Burger King w obliczu silnej konkurencji w segmencie burgerów. Wyniki badania
  • 0
  • 1
16.10.2019

McDonald’s i Burger King w obliczu silnej konkurencji w segmencie burgerów. Wyniki badania

34% klientów Burger Kinga i 28% klientów McDonald’s chętnie odwiedza inne marki z segmentu restauracji szybkiej obsługi (QSR). Inaczej jest z klientami marek KFC, Subway oraz Domino’s – pokazuje analiza firmy Blis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55931 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 października 2019