O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiąty
  • 0
  • 0
16.10.2019

O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiąty

Czy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować nas do działania? Czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR? Czy ekologiczne inicjatywy dużych firm naprawdę ratują naszą planetę, czy to tylko greenwashing? Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas dziewiątej edycji Creative Comms Meeting.

Cannes Lions Creative Comms Meeting to coroczne spotkanie dla osób związanych z szeroko pojętą komunikacją. Daje okazję do wymiany poglądów pomiędzy twórcami kampanii, ich odbiorcami oraz przedstawicielami mediów. Dziewiąta odsłona wydarzenia nosi tytuł „Fempowerment & Co”.

Można będzie zobaczyć wybór szesnastu prac spośród nagrodzonych na światowym konkursie kreatywności Cannes Lions. Spotkania pod hasłem „Fempowerment & Co” odbędą się:

  • 21 października w poznańskiej Concordia Design,
  • 4 listopada w warszawskich Marzycielach i Rzemieślnikach.

Podczas spotkań w tej edycji zaprezentowane zostaną kampanie, które:

  • odnoszą się do roli kobiet w społeczeństwie,
  • wspierają równość i różnorodność,
  • zwracają uwagę na kwestię kryzysu klimatycznego oraz zrównoważonego rozwoju.

Nie zabraknie też polskich akcentów. Organizatorzy pokażą dwie nagrodzone na tegorocznym festiwalu w Cannes rodzime kampanie, czyli „Ostatni Twój Weekend oraz „Niezniszczalną tęczę”.

Wartym uwagi elementem obu spotkań jest dobór prelegentek. Przede wszystkim, aby zachować spójność z tytułem wydarzenia, zaproszone zostały tylko kobiety.

W Poznaniu pojawi się Martyna Kaczmarek, country business lead marki Ben & Jerry’s w Polsce. To dzięki jej zaangażowaniu i konsekwentnej strategii misji społecznej marki na warszawskim placu Zbawiciela pojawiła się hologramowa tęcza. W Warszawie zaś będzie można posłuchać Gochy Adamczyk, która stworzyła strategię kampanii ostatniego numeru „Twojego Weekendu”.

Ponadto w Poznaniu wystąpią:

  • Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Centrum Zakupów i Lifestyle Posnania w Poznaniu,
  • Wiktoria Jędroszkowiak – siedemnastoletnia aktywistka, inicjatorka i współtwórczyni Młodzieżowego Strajku Klimatycznego w Poznaniu.

W Warszawie będzie można posłuchać wystąpień:

  • Magdaleny Wrzesińskiej, członkini zarządu Fundacji Aviva, która od dziesięciu lat zajmuje się społeczną odpowiedzialnością biznesu,
  • Magdaleny Wawrzyniak, współzałożycielki firmy Associated Apps, która obecnie pracuje nad rozwojem projektu The Compass. To aplikacja mobilna nawigująca osoby niewidome i niedowidzące wewnątrz obiektów użyteczności publicznej.

Organizatorami wydarzenia są: agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

Wstęp zarówno w Poznaniu, jak i Warszawie jest bezpłatny. Należy jednak zarejestrować się na stronie qacommunications.com/canneslions/.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym Cannes Lions Creative Comms Meeting.

16 października 2019