Head & Shoulders Supreme i Barbara Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampanii
  • 1
  • 3
16.10.2019

Head & Shoulders Supreme i Barbara Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampanii

Wystartowała kampania Head & Shoulders Supreme. W spocie wystąpiła nowa ambasadorka marki – Barbara Kurdej-Szatan.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

obserwator

5 lat temu

po tej reklamie pozostaje wielki niesmak
nie gratuluję

16 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
16.10.2019

Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania wobec nowego badania mediów

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. Kolejnym krokiem działań koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC) oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Przedyskutowane zostaną możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą się 23 października.

15 października 2019