2 0 0 0 0 10.07.2019SOS Wioski Dziecięce zachęcają, by nie obciążać dzieci problemami dorosłychKredyt, kłopoty w pracy lub jej utrata, rozwód, nałogi, bieda czy niezaradność życiowa rodziców – to problemy dorosłych, które jak niewidzialny ciężar niesione są przez dzieci każdego dnia. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Onetu ma skłonić do refleksji nad tym, jak nie obciążać dzieci własnymi problemami i pozwolić im pozostać dziećmi.
0 3 0 0 0 10.07.2019 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWyjątkowe wizytówki w technologii Multiloft dostępne w drukarni internetowej Chroma.plWizytówki nadal stanowią istotny element budowania marki i renomy firmy. Mimo rozwoju komunikacji elektronicznej to one są potwierdzeniem osobistej relacji i zaproszeniem do komunikacji biznesowej. Dlatego ważny jest ich design i jakość wykonania. Można je podkreślić za pomocą technologii Multiloft, dostępnej w drukarni internetowej Chroma.pl.
0 0 0 0 0 9.07.2019Diageo spowalnia prace nad innowacjami produktowymi. Stawia na szerzej pojęty marketingDiageo, właściciel takich marek jak Smirnoff, Johnnie Walker, Baileys czy Guinness, spowalnia rozwój innowacji produktowych i wprowadzanie do sklepów nowych produktów. Zamiast tego stawia na marketing: przede wszystkim na przyciąganie nowych konsumentów, a także zwiększanie lojalności obecnych klientów.
1 0 0 0 0 9.07.2019KLM zachęca do rzadszego latania samolotem i odpowiedzialnego podróżowaniaHolenderskie linie lotnicze KLM, które w tym roku obchodzą stulecie działalności, rozpoczęły kampanię „Fly Responsibly”. Zachęcają w niej do rzadszego rezerwowania lotów. Celem jest troska o naszą planetę.
0 1 0 0 0 9.07.2019Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej promuje linię L’Oréal ProfessionnelMarka L’Oréal Professionnel wystartowała z kampanią „Bądź pewna zmian”. Twarzą komunikacji została reżyserka pokazów mody, Katarzyna Sokołowska. Przekonuje, że gotowość do zmiany trzeba przede wszystkim poczuć w sobie.
0 2 0 0 0 9.07.2019Volkswagen Samochody Użytkowe z DotrelationsMarka Volkswagen Samochody Użytkowe (Volkswagen Group Polska) wybrała agencję do kompleksowej obsługi działań sponsoringowych Volkswagen Samochody Użytkowe MTB Team. W wyniku wygranego przetargu za PR i media relations od czerwca odpowiada Dotrelations.
0 1 0 0 0 9.07.2019Vectra wybrała agencję do obsługi w InternecieOperator telewizji kablowej Vectra rozpoczął współpracę z Cube Group. Agencja po wygranym przetargu zajmie się działaniami promującymi markę w Internecie.
3 1 0 0 1 8.07.2019„Ci od jabłek” – pierwsza odsłona kampanii Braci SadownikówMarka jabłek i przetworów na bazie soków Bracia Sadownicy rozpoczęła kampanię reklamową „Ci od jabłek”. W serii filmów, które można oglądać m.in. na YouTube, prezentuje swoją filozofię. Bohaterami spotów są sami bracia – Adam i Paweł – oraz pracownicy sadu i ludzie z nim związani. Każdy z odcinków to opowieść o wartościach, którymi kierują się w swojej pracy.
3 3 0 0 0 8.07.2019Lubella promuje makaron Pełne Ziarno spotami nawiązującymi do kryminałówMakaron Lubella Pełne Ziarno jest promowany w nowej kampanii reklamowej marki. Motywem przewodnim spotów nawiązujących do trailerów seriali kryminalnych jest zagadka makaronu błyskawicznie znikającego z talerza.
0 1 0 0 0 8.07.2019Zenith: tegoroczne tempo wzrostu polskiego rynku reklamowego będzie zbliżone do dynamiki PKBAgencja mediowa Zenith obniżyła swoją prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 r. z 5,3% na 3,9%. Wartość rynku wyniesie 7,908 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,6%. Ich suma zamknie się w kwocie 639 mld dol.