0 0 0 0 0 26.09.2019Grupa Orlen przejmuje stacje paliw na SłowacjiGrupa Orlen konsekwentnie buduje sieć stacji paliw na Słowacji. Przejęcie kolejnych siedmiu obiektów na tym rynku zostało zatwierdzone przez organy antymonopolowe na Słowacji i w Austrii. Nasz południowy sąsiad jest piątym krajem po Polsce, Czechach, Niemczech i Litwie, na którym funkcjonują stacje Grupy Orlen.
0 1 0 0 0 26.09.2019Połowa Polaków do centrum handlowego idzie nie na zakupy, ale po to, żeby zjeść. Wyniki badaniaPolacy coraz częściej jedzą poza domem. Połowa decyduje się na posiłek w centrum handlowym co najmniej raz w miesiącu. Co trzecia młoda osoba stołuje się w ten sposób co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania zrealizowanego na zlecenie CBRE.
1 2 0 0 0 26.09.2019Trzecia odsłona projektu „Puma Talents”24 września odbyła się premiera trzeciej odsłony inicjatywy „Puma Talents”. W jej ramach zaprezentowano teledysk do utworu „Intruz”. Powstał on we współpracy White’a 2115 z alternatywną artystką z Ukrainy – Luną.
3 0 0 0 0 26.09.2019Ruszyła kampania „Frosta mówi, jak jest!”1 października rozpocznie się kampania reklamowa mrożonych dań Frosty, która trwać będzie do połowy grudnia. Spoty emitowane w stacjach radiowych i telewizyjnych są częścią nowej odsłony akcji „Mówimy, jak jest”.
0 4 0 0 0 26.09.2019Milka przypomina, skąd się bierze delikatnośćPod koniec sierpnia ruszyła kampania „Milka. Stąd się bierze delikatność”. Koncentruje się na alpejskim mleku, które stanowi wyróżnik tej czekolady.
0 1 0 0 0 26.09.2019GetResponse i PayU nawiązały partnerstwo strategicznePlatforma do online marketingu GetResponse nawiązała strategiczną oraz produktową współpracę z PayU. Wspólnym celem firm ma być wspieranie polskich przedsiębiorstw, by mogły zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług w Internecie.
1 1 0 0 0 25.09.2019„Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci, żeby coś zmienić?” – ING promuje EkopożyczkęING Bank Śląski przygotował kampanię, której inspiracją są dzieci i ich działania na rzecz poprawy sytuacji klimatycznej. To one dają do zrozumienia dorosłym, że muszą na poważnie zająć się tym tematem. Kampania promuje Ekopożyczkę banku.
0 0 0 0 0 25.09.2019UOKiK przygląda się Biedronce. Firmie grozi kara do 3 proc. rocznego obrotuCzy właściciel sieci Biedronka stosuje nieuczciwe praktyki wobec dostawców produktów spożywczych? UOKiK wszczął postępowanie w tej sprawie. Przedsiębiorcy grozi kara w wysokości 3 proc. rocznych obrotów.
0 1 0 0 0 25.09.2019Przyznano tytuły Superbrands 2020Znamy wyniki XIV edycji Superbrands. Na podium znalazły się: Allegro, Google i OLX.
1 11 0 0 0 25.09.2019Kantar promuje raport o zagrożeniach środowiskowych muralem i reklamą z głosem Krystyny CzubównyFirma Kantar Polska przygotowała raport „Ziemianie atakują”. Traktuje on o zagrożeniach klimatycznych i środowiskowych. Publikacja promowana jest m.in. filmem, w którym głosu użyczyła Krystyna Czubówna. W Warszawie powstał także mural.