Wojna burgerowaWojna burgerowaWojna burgerowaWojna burgerowa

Wojna burgerowa

Wojna burgerowa
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Umieszczenie przez hakerów logo McDonald’s na profilu Burger Kinga w serwisie Twitter, choć obiegło światowe media, ma tylko symboliczne znaczenie. W prowadzonej od kilkudziesięciu lat wojnie obu koncernów było już wszystko: przejmowanie czołowych managerów, reklama porównawcza i pozwy sądowe.

Wszystko zaczęło się 18 lutego i trwało zaledwie kilka godzin. „Sprzedano nas McDonald’s” – brzmiały słowa, które przeczytali na oficjalnym profilu Burger Kinga użytkownicy Twittera.

Hakerzy umieścili na stronie logo konkurenta, kilka obraźliwych i rasistowskich epitetów oraz zdjęcia – m.in. przedstawiające czarnoskórego mężczyznę podczas dożylnego przyjmowania narkotyków.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się