Cindy Gallop – specjalistka od rozp...  szklanego sufitu w reklamieCindy Gallop – specjalistka od rozp...  szklanego sufitu w reklamieCindy Gallop – specjalistka od rozp...  szklanego sufitu w reklamieCindy Gallop – specjalistka od rozp...  szklanego sufitu w reklamie
Biznesowy Michael Bay w spódnicy

Cindy Gallop – specjalistka od rozp… szklanego sufitu w reklamie

Cindy Gallop – specjalistka od rozp... szklanego sufitu w reklamie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Cindy Gallop nikogo nie pozostawia obojętnym. Dla jednych niestrudzona bojowniczka o prawa kobiet w branży reklamowej, dla innych – mistrzyni autopromocji. Jedno jest pewne: jej bezkompromisowość i ostre sądy wywołują dyskusję, której przez lata brakowało.

Świat po raz pierwszy usłyszał o Cindy Gallop 2 grudnia 2009 roku. Podczas konferencji TED w Kalifornii wygłosiła wtedy najczęściej komentowaną prelekcję w historii imprezy. Na scenie była zaledwie cztery minuty. Opowiedziała, jak twarda pornografia wpływa na zachowania młodych ludzi, szczególnie mężczyzn.

Zamiast zamęczać odbiorców liczbami, wykresami i analizami abstrakcyjnego dla wielu problemu, opowiedziała o swojej nieudanej randce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się