0 1 0 0 3 25.03.2020Nowela Kodeksu dobrych praktyk przyjęta przez Związek Firm PRPod koniec lutego, podczas walnego zgromadzenia członków ZFPR przyjął tekst jednolity noweli Kodeksu dobrych praktyk. Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Będąc formą samoregulacji branżowej, podsumowuje zasady działalności firm PR w pełnym spektrum ich funkcjonowania, które obejmuje trzy obszary relacji: z otoczeniem, klientami i wewnątrzśrodowiskowe.
0 1 0 0 0 25.03.2020Startuje firma M5 TechnologyMariusz Pietkiewicz, producent i właściciel domu produkcyjnego M5 Film, uruchamia firmę technologiczną. Będzie ona funkcjonować pod nazwą M5 Technology.
0 1 0 0 0 25.03.2020Castorama Polska zaprzecza doniesieniom o wzroście liczby klientów w czasie pandemiiJak pokazały niektóre badania, efektem trwającej pandemii koronawirusa jest zwiększony ruch w marketach budowlanych. Castorama Polska wydała oświadczenie. Informuje w nim, że od 14 marca spada znacząco liczba klientów w sklepach marki.
0 1 0 0 0 25.03.2020Bakalland wybrał Heart & BrainProducent bakalii, firma Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-reklamową. Wygrała go agencja Heart & Brain.
0 1 0 0 0 25.03.2020„Bądź jak Hydra – o markach antykruchych” – webinar Marka Staniszewskiego w czwartek 26 marcaW czwartek 26 marca o godz. 10:00 odbędzie się webinar „Bądź jak Hydra – o markach antykruchych”. Poprowadzi go Marek Staniszewski – strateg marketingowy z wieloletnim doświadczeniem.
1 1 0 0 0 24.03.2020Ministerstwo Aktywów Państwowych w kampanii OOH przypomina, jak się chronić przed koronawirusemPrzez proste hasła uzupełnione piktogramami Ministerstwo Aktywów Państwowych edukuje i przypomina społeczeństwu, jak się uchronić przed niebezpieczeństwem koronarawirusa. Hasła kampanii to: „Zostań w domu”, „Pomagaj seniorom i niepełnosprawnym”, „Często myj ręce”, „Kupuj online”.
0 1 0 0 0 24.03.2020Internet niezastępowalnym medium, a w jego ramach YouTube, Facebook i Netflix. Badanie WavemakeraDwie trzecie polskich internautów, gdyby musiało ograniczyć dostęp do mediów i wybrać jedno z nich, wybrałoby Internet. Gdyby zaś w ramach Sieci musieli ograniczyć się do jednego tylko serwisu, wybraliby YouTube lub Facebook – pokazuje badanie Wavemakera.
0 4 0 0 0 24.03.2020Sieci handlowe w Polsce – które sklepy i promocje wybierali Polacy w 2019 r.? Wyniki badaniaRok 2019 upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, chwilowego zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do szybko zmieniających się postaw konsumentów. Kto najlepiej poradził sobie z dynamicznym otoczeniem rynkowym? Gdzie Polacy najczęściej planowali zakupy? Jakie promocje cieszyły się największym zainteresowaniem? Odpowiedzi zawiera piąta edycja raportu „Sieci handlowe”, opublikowana przez firmy Listonic i Moja Gazetka,
0 1 0 0 0 24.03.2020Barrakuz w roli modelki w kampanii marki DayShiftArtystka sztuk wizualnych Beata Śliwińska, znana jako Barrakuz, została modelką w kampanii marki odzieżowej DayShift. Promuje kolekcję Her Majesty: Art na wiosnę/lato 2020.
0 1 0 0 0 24.03.2020Marka Ballantine’s obsługiwana przez VMLY&R PolandOd początku marca obsługą marki Ballantine’s należącej do koncernu Pernod Ricard zajmuje się VMLY&R Poland. Agencja wygrała przetarg.