Nowela Kodeksu dobrych praktyk przyjęta przez Związek Firm PR - Marketing przy Kawie
Nowela Kodeksu dobrych praktyk przyjęta przez Związek Firm PR
  • 0
  • 1
25.03.2020

Nowela Kodeksu dobrych praktyk przyjęta przez Związek Firm PR

Pod koniec lutego, podczas walnego zgromadzenia członków ZFPR przyjął tekst jednolity noweli Kodeksu dobrych praktyk. Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Będąc formą samoregulacji branżowej, podsumowuje zasady działalności firm PR w pełnym spektrum ich funkcjonowania, które obejmuje trzy obszary relacji: z otoczeniem, klientami i wewnątrzśrodowiskowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Arian

5 lat temu

Jakie są kary za jego nieprzestrzeganie czy wręcz świadome łamanie?

Są jakieś? Poza upomnieniem ze strony prezesa zfpr?

Rozwiń komentarze

25 marca 2020