„Bądź jak Hydra – o markach antykruchych” – webinar Marka Staniszewskiego w czwartek 26 marca
  • 0
  • 1
25.03.2020

„Bądź jak Hydra – o markach antykruchych” – webinar Marka Staniszewskiego w czwartek 26 marca

W czwartek 26 marca o godz. 10:00 odbędzie się webinar „Bądź jak Hydra – o markach antykruchych”. Poprowadzi go Marek Staniszewski – strateg marketingowy z wieloletnim doświadczeniem.

Amerykański ekonomista, filozof i makler libańskiego pochodzenia, Nassim Taleb napisał jakiś czas temu książkę pt. „Antykruche – o rzeczach, którym służą wstrząsy”. Zdefiniował tę kategorię pojęciową. Intrygujące może dziś być pytanie: czy potrafimy wyrabiać w sobie antykruchość?

W tradycyjnym podejściu marketingowym mówi się o budowaniu solidnych, trwałych, odpornych marek. Nie ma jednak zaleceń, jak formować marki „antykruche” – takie, które stają się jeszcze silniejsze po każdym trzęsieniu i kryzysie. Takie, którym zagrożenia, stresory i wstrząsy służą – wzmacniają je.

Webinar „Bądź jak Hydra – o markach antykruchych” będzie próbą przeniesienia teorii Taleba na grunt biznesu i marketingu (w tym tzw. marki osobistej). Odbędzie się ono już w czwartek 26 marca o 10:00.

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia należy przesyłać e-mailem do środy 25 marca do godz. 17:00 na adres warsztaty@marketingprzykawie.pl. W tytule należy napisać: „Antykruchość”. Zainteresowanym osobom zostanie przesłany link do webinaru.

Prowadzący:
Marek Staniszewski
Założyciel agencji Heuristica, wykładowca, trener, doradca i autor.
Twórca i trener metody rozwojowej Improwizacja – Znaczenie – Prowokacja. Pasjonat strategii komunikacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach kreatywnych, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+. Jako wykładowca i trener prowadził zajęcia m.in. w ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus.

Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów Thinktank i Superbrands. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta”.

Autor narzędzia do treningu kreatywnego myślenia – Kart Inwencji. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia Marketing 4 Business. Pomysłodawca projektu Farma Inwencji. Założyciel i prezes Fundacji Homo Inquietus.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
Webinar Marka Staniszewskiego o markach antykruchych

Webinar Marka Staniszewskiego o markach antykruchych – 26 marca. godz. 10:00

24 marca 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2020

Sieci handlowe w Polsce – które sklepy i promocje wybierali Polacy w 2019 r.? Wyniki badania

Rok 2019 upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, chwilowego zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do szybko zmieniających się postaw konsumentów. Kto najlepiej poradził sobie z dynamicznym otoczeniem rynkowym? Gdzie Polacy najczęściej planowali zakupy? Jakie promocje cieszyły się największym zainteresowaniem? Odpowiedzi zawiera piąta edycja raportu „Sieci handlowe”, opublikowana przez firmy Listonic i Moja Gazetka,