1 1 0 11.05.2021Billboardy „Aborcja bez granic” pojawiły się w polskich miastach – „sfinansowane przez wkurzonych obywateli”W polskich miastach pojawiły się billboardy Spontanicznego Sztabu Obywatelskiego z hasłem „Aborcja bez granic”. Znajduje się na nich także numer telefonu, pod którym uzyskać można informacje i potrzebną pomoc.
2 2 0 11.05.2021Beata Kozidrak ambasadorką Coca-Coli Zero CukruW kwietniu Coca-Cola wprowadziła nową recepturę wariantu Zero Cukru. Za pomocą hasła „Najlepsza Coca-Cola ever?” marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Teraz do odpowiedzenia na to pytanie zachęca nowa ambasadorka – gwiazda polskiej sceny muzycznej, Beata Kozidrak.
1 1 0 11.05.2021Firma Unioil Petroleum pokazuje, jak chronić środowisko, kupując benzynęFirma paliwowa Unioil Petroleum z Filipin rozpoczęła kampanię zatytułowaną „Unioil You Drive Change”. Pokazuje w niej, że kupowanie paliwa może mieć ekologiczny wymiar.
1 1 0 11.05.2021„Korzyści dla domu” – T-Mobile z nowym formatem komunikacyjnymMarka T‑Mobile wystartowała z programem „Korzyści dla domu”, wprowadzając nowy format komunikacyjny. Od teraz reklamy wykorzystywać będą konwencję docudramy.
0 6 0 11.05.2021PGE kampanią reaguje na skargę do TSUE. Organizacje ekologiczne odpowiadająPGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła międzynarodową kampanię „Zielony ład, a nie dzika transformacja”. To reakcja na skargę do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i żądanie wstrzymania prac kopalni Turów.
0 4 0 10.05.2021Buty Adidas Stan Smith promowane jako ekologiczneAdidas i SneakerStudio podkreślają temat zrównoważonego rozwoju w ramach kampanii „Stan Smith Forever”. Wprowadzeniu ekologicznego modelu butów towarzyszy kampania OOH z wykorzystaniem filtra AR.
1 1 0 10.05.2021Zbyt doskonała Szwajcaria w reklamie z udziałem Rogera Federera i Roberta De NiroSzwajcarski tenisista Roger Federer i amerykański aktor Robert De Niro wystąpili w reklamie turystycznej organizacji My Switzerland. Przewrotnie promują kraj jako miejsce zbyt idealne.
1 2 0 10.05.2021„Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” – Eactive bada opinie o kondycji e-handluFirma Eactive zapytała przedstawicieli sklepów internetowych, jakie mają zdanie na temat obecnej sytuacji e-handlu. Stworzona na tej podstawie publikacja „Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” zawiera wypowiedzi właścicieli, dyrektorów oraz menedżerów i może stanowić źródło inspiracji dla branży e-commerce oraz firm, które wspierają jej rozwój.
1 2 0 10.05.2021„Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej” – kampania Grupy LotosW czerwcu rozpoczną się długo wyczekiwane i przełożone z powodu pandemii koronawirusa mistrzostwa Europy, w których weźmie udział reprezentacja Polski w piłce nożnej. Z tej okazji Grupa Lotos, główny sponsor biało-czerwonych otwiera ogólnopolską, kilkuetapową kampanię reklamową.
1 1 0 10.05.2021Postpandemiczna reklama gumy do żucia Extra GumMarka Extra Gum rozpoczęła kampanię „For When It’s Time”, w której ukazuje rzeczywistość tuż po pandemii. Kampania ma wzbudzić optymizm i przypomnieć ludziom o powrocie do normalności, który pozwoli na osobiste spotkania i uściski.