Ministerstwo Aktywów Państwowych w kampanii OOH przypomina, jak się chronić przed koronawirusem
  • 1
  • 1
24.03.2020

Ministerstwo Aktywów Państwowych w kampanii OOH przypomina, jak się chronić przed koronawirusem

Przez proste hasła uzupełnione piktogramami Ministerstwo Aktywów Państwowych edukuje i przypomina społeczeństwu, jak się uchronić przed niebezpieczeństwem koronarawirusa. Hasła kampanii to: „Zostań w domu”, „Pomagaj seniorom i niepełnosprawnym”, „Często myj ręce”, „Kupuj online”.

W ramach działań Ministerstwo Aktywów Państwowych przypomina też numer infolinii NFZ 800 190 590 oraz adres strony www.gov.pl/koronawirus. Ponadto apeluje, by nie lekceważyć objawów choroby.

Outdoorowa kampania edukacyjna jest dopełnieniem działań spółek Skarbu Państwa. Strategiczne polskie spółki będą oznaczały działania na rzecz społeczeństwa w mediach społecznościowych hashtagiem #MAPdlaPolaków.

Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują, jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego – mówi Jacek Sasin, wicepremier i minister Aktywów Państwowych.

W kampanii wykorzystano 20 tys. ekranów LCD należących do sieci Screen Network. Firma udostępniła bezpłatnie wielkoformatowe ekrany LED-owe na terenie Polski do komunikacji ze społeczeństwem.

Akcja MAP wpisuje się w światowy trend. Na ulicach zagranicznych miast pojawiły się podobne nośniki z materiałami informacyjnymi i prewencyjnymi.

Kreacją i wykonaniem zajęła się agencja CoolCompany.

  • 1
Ministerstwo Aktywów Państwowych

Ministerstwo Aktywów Państwowych przypomina, jak się chronić przed koronawirusem

24 marca 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2020

Sieci handlowe w Polsce – które sklepy i promocje wybierali Polacy w 2019 r.? Wyniki badania

Rok 2019 upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, chwilowego zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do szybko zmieniających się postaw konsumentów. Kto najlepiej poradził sobie z dynamicznym otoczeniem rynkowym? Gdzie Polacy najczęściej planowali zakupy? Jakie promocje cieszyły się największym zainteresowaniem? Odpowiedzi zawiera piąta edycja raportu „Sieci handlowe”, opublikowana przez firmy Listonic i Moja Gazetka,