0 1 0 0 1 24.03.2020Nowe terminy konkursu KTRW związku z zagrożeniami wywołanymi panującą epidemią koronawirusa zdecydowano o przesunięciu terminu gali KTR na 22 czerwca 2020 r. Tym samym wydłużony zostaje czas na przygotowanie zgłoszeń konkursowych do 27 kwietnia.
0 1 0 0 0 23.03.2020Electrolux wybrał Cut The MustardElectrolux rozstrzygnął przetarg na obsługę działań strategiczno-kreatywnych 360⁰. Wygrała go agencja Cut The Mustard.
0 1 0 0 2 23.03.2020Efekt koronawirusa: szturm na sklepy DIY. Badanie Inquiry4 marca zarejestrowano w Polsce pierwszy przypadek zachorowania na koronawirusa, a 13 marca władze ogłosiły stan zagrożenia epidemicznego. Tymczasem Polacy tłumnie ruszyli do marketów. Nie tylko po żywność, artykuły higieniczne i inne produkty pierwszej potrzeby, ale również po materiały do remontów. Markety budowlane przeżyły prawdziwe oblężenie – pokazuje badanie firmy Inquiry.
0 1 0 0 0 23.03.2020Tinder w czasie pandemii udostępnia za darmo opcję pozwalającą poszukiwać osób na całym świecieOsoby korzystające z aplikacji Tinder w obliczu pandemii koronawirusa mogą chcieć łączyć się z ludźmi ponad granicami. Wobec tego firma do 30 kwietnia udostępniła wszystkim użytkownikom opcję premium Paszport. Pozwala ona poszukiwać potencjalnych partnerów także poza krajem.
1 1 0 0 0 23.03.2020„Łaciate czeka w domu” w kampanii Mlekpolu na 25-lecie markiWystartowała druga odsłona kampanii marki Łaciate Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Działania od hasłem „Łaciate – dobrze, gdy czeka w domu” prowadzone są w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie.
0 1 0 0 1 23.03.2020Zachowania zakupowe Polaków w czasie pandemii. Wyniki badaniaZachowania zakupowe w trakcie epidemii zależą w dużym stopniu od wewnętrznego poczucia zagrożenia. Osoby, które bardziej boją się epidemii, więcej ostatnio kupowały i robiły większe zakupy. Spośród osób, które zrobiły zapasy, najwięcej kupiło makaron (66%), mąkę (55%), papier toaletowy (53%) oraz mydło lub żel do mycia (48%) – pokazuje badanie profesor Dominiki Maison i Forum Konsumentów.
1 1 0 0 0 23.03.2020Jacek Koman i Maciej Musiałowski w kampanii marki BytomDo grona postaci współpracujących z marką mody męskiej Bytom dołączyli kolejni polscy aktorzy. To Jacek Koman i Maciej Musiałowski. Promują kolekcję wiosna/lato 2020.
0 1 0 0 0 23.03.2020BOŚ rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługęPrzetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska wygrał dom mediowy Value Media (Group One). Wraz z SalesTube będzie zajmował się strategią, planowaniem i zakupem mediów on- i offline, a także analityką i działaniami z obszaru marketing automation.
0 1 0 0 4 23.03.2020 Aktualizacja: 13:4123.03.2020„Newsweek” oskarża LPP o wykupienie z Polski masek ochronnych. Firma wydała oświadczenieW opublikowanym 22 marca artykule „Newsweek” zarzuca firmie LPP, właścicielowi m.in. marki Reserved, że wykupiła kilkaset tysięcy masek ochronnych z polskiego rynku. Oficjalnie miały trafić do Chin. Według ustaleń gazety powędrowały do fabryk szyjących ubrania dla polskiej firmy. LPP zaprzecza.
0 3 0 0 0 22.03.2020Nike promuje social distancing w mediach społecznościowych. Kampania z udziałem Michaela Jordana, Tigera Woodsa, Cristiano RonaldoW kampanii Nike wzięły udział globalne gwiazdy sportu, m.in. piłkarze Cristiano Ronaldo i Thibaut Courtois czy legenda koszykówki, Michael Jordan. Obecnie sklepy Nike są w wielu krajach zamknięte.