0 3 1 17.09.2020Ekologia? Tak, ale tylko na pokaz – jedna z postaw Polaków wobec ekologiiW obliczu dużej popularności mody na ekologię nie wszyscy traktują ją poważnie i nie wszyscy mają wobec niej szczere zamiary. 13% Polaków wykorzystuje ją jedynie w celu stworzenia lepszego obrazu siebie w oczach innych – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” agencji SW Research.
0 1 0 17.09.2020Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii Covid-19Polscy konsumenci z entuzjazmem przyjmują świadczone przez firmy i marki wsparcie w czasie walki z pandemią. Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka są najczęściej wymieniane jako te, które zaangażowały się w rozmaite formy niesienia pomocy – pokazuje badanie firmy Wavemaker.
0 1 0 17.09.2020Marka Patagonia na metkach ubrań zachęca do udziału w wyborach3 listopada w Stanach Zjednoczonych odbędą się wybory prezydenckie. Odzieżowa marka Patagonia zachęca konsumentów do głosowania dyskretnym komunikatem na metkach.
0 1 0 17.09.2020Allegro zdominowało polski rynek e-commerce – pokazuje badanie InquiryRynek e-commerce w Polsce rozwija się od wielu lat, ale do niedawna nie odgrywał znaczącej roli w polskim handlu. W czasie pandemii, kiedy często jedyną możliwością były zakupy online, sklepy internetowe przeżyły prawdziwe oblężenie. Nastąpiło radykalne przyspieszenie rozwoju e-commerce. Marki sklepów internetowych w Polsce monitorowane są w badaniu YouGov BrandIndex przez firmę Inquiry. Niekwestionowanym liderem okazuje się Allegro.
0 15 0 17.09.2020„Nadchodzi król” – limitowana kolekcja Answear.Lab inspirowana serialem Canal+Wystartował projekt łączący świat mody i filmu. Powstała limitowana kolekcja odzieży inspirowana serialem „Król” i latami 30. XX w. Jest dostępna od 17 września. To efekt współpracy wchodzącej na polski rynek marki Answear.Lab oraz Canal+.
1 9 0 17.09.2020„Co wolno w filmie, to nie w życiu”. Pazura, Figura i Milowicz w kampanii stacji Kino Polska o stereotypach, języku nienawiści i jesiennej ramówceKanał Kino Polska rozpoczął kampanię swojej jesiennej ramówki, pt. „Co wolno w filmie, to nie w życiu”. W jej ramach zwraca uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęca do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów i nienawiści. Zaproszone do współpracy gwiazdy polskiego filmu, Katarzyna Figura, Cezary Pazura i Michał Milowicz podkreślają, że brak tolerancji, obraźliwe stereotypy i niegrzeczne sformułowania mogą być bardzo zabawne, ale tylko na ekranie.
0 1 0 17.09.2020Badanie polskich użytkowników PinterestaPinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego badania.
1 1 0 17.09.2020Młodzi uchodźcy i migranci jako bohaterowie gry w globalnej kampanii UNICEFUNICEF rozpoczął kampanię, w której pokazuje dzieci uchodźców i migrantów jako bohaterów gier. Jak przekonuje organizacja, dzieci te mają ogromny potencjał, potrzebują jednak pomocy w jego odblokowaniu.
0 1 0 17.09.2020PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma BisOd połowy września PZU przenosi obsługę mediową z Carat do Sigma Bis. To dom mediowy, którego współwłaścicielami są PZU i PKN Orlen.
0 4 0 16.09.2020Zestawy Lego w Ikei od październikaW październiku w sklepach sieci Ikea pojawią się zestawy Lego Bygglek. Nastąpi to 2 lata po nawiązaniu współpracy między markami.