Efekt koronawirusa: szturm na sklepy DIY. Badanie Inquiry
  • 0
  • 1
23.03.2020

Efekt koronawirusa: szturm na sklepy DIY. Badanie Inquiry

4 marca zarejestrowano w Polsce pierwszy przypadek zachorowania na koronawirusa, a 13 marca władze ogłosiły stan zagrożenia epidemicznego. Tymczasem Polacy tłumnie ruszyli do marketów. Nie tylko po żywność, artykuły higieniczne i inne produkty pierwszej potrzeby, ale również po materiały do remontów. Markety budowlane przeżyły prawdziwe oblężenie – pokazuje badanie firmy Inquiry.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48462 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

ktostam

4 miesiące temu

bzdura to jakaś w ostatnich dniach jak zwykle bylem dwa razy w jednej z krakowskich castoram i żadnego szturmu ani tłumów nie widać - wrecz odwrotnie parking jest w połowie pusty.

Rozwiń komentarze

23 marca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
23.03.2020

Zachowania zakupowe Polaków w czasie pandemii. Wyniki badania

Zachowania zakupowe w trakcie epidemii zależą w dużym stopniu od wewnętrznego poczucia zagrożenia. Osoby, które bardziej boją się epidemii, więcej ostatnio kupowały i robiły większe zakupy. Spośród osób, które zrobiły zapasy, najwięcej kupiło makaron (66%), mąkę (55%), papier toaletowy (53%) oraz mydło lub żel do mycia (48%) – pokazuje badanie profesor Dominiki Maison i Forum Konsumentów.