Internet niezastępowalnym medium, a w jego ramach YouTube, Facebook i Netflix. Badanie Wavemakera
  • 0
  • 1
24.03.2020

Internet niezastępowalnym medium, a w jego ramach YouTube, Facebook i Netflix. Badanie Wavemakera

Dwie trzecie polskich internautów, gdyby musiało ograniczyć dostęp do mediów i wybrać jedno z nich, wybrałoby Internet. Gdyby zaś w ramach Sieci musieli ograniczyć się do jednego tylko serwisu, wybraliby YouTube lub Facebook – pokazuje badanie Wavemakera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48166 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 marca 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2020

Sieci handlowe w Polsce – które sklepy i promocje wybierali Polacy w 2019 r.? Wyniki badania

Rok 2019 upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, chwilowego zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do szybko zmieniających się postaw konsumentów. Kto najlepiej poradził sobie z dynamicznym otoczeniem rynkowym? Gdzie Polacy najczęściej planowali zakupy? Jakie promocje cieszyły się największym zainteresowaniem? Odpowiedzi zawiera piąta edycja raportu „Sieci handlowe”, opublikowana przez firmy Listonic i Moja Gazetka,