0 1 0 0 0 8.09.2020Patriotyzm gospodarczy w badaniu ICan ResearchPolskość zyskuje na znaczeniu w oczach konsumentów i firm – zarówno tych rodzimego, jak i zagranicznego pochodzenia. Poczucie odpowiedzialności za rozwój polskiej gospodarki przekłada się na wielopłaszczyznowe działania. Jak firmy oraz klienci B2B i B2C rozumieją nowoczesny patriotyzm gospodarczy? Zbadała to firma ICan Research.
0 5 0 0 0 8.09.2020Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót do gryNadchodzące miesiące będą kluczowe dla wielu przedsiębiorców. Polska branża opakowań stanęła przed nowymi wyzwaniami, którym musi szybko sprostać, aby utrzymać swoją pozycję. Rozwiązaniem może być udział w Targach Packaging Innovations, które odbędą od 24 do 25 września w Expo XXI Warszawa. Jaka będzie tegoroczna edycja?
1 1 0 0 1 8.09.2020Jabłko jako symbol najlepszych polskich cech. Rusza kampania Fundacji State of Poland5 września wystartował projekt „Jabłonki” Fundacji State of Poland. Rozpoczyna on wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Kampania będzie wykorzystywać jabłko jako nośnik informacji o tym, co w nas najlepsze: naturalności, przedsiębiorczości i wyjątkowym położeniu na mapie świata.
2 1 0 0 0 8.09.2020Influencerzy testują WD-40 BikeMarka smarów WD-40 promuje w Polsce linię produktów Bike dla użytkowników rowerów. Brand postawił na kampanię z influencerami. Nawiązał współpracę m.in. z kanałem Bikeshow.cc prowadzonym przez Jana Piątkiewicza – kolarza, dziennikarza i youtubera znanego z kanału Dobrerowery.pl.
0 5 0 0 0 8.09.2020Aktywizm marek budzi emocje – badanie WavemakeraAngażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów – pokazuje badanie firmy Wavemaker. Przeważają zwolennicy aktywizmu, którzy twierdzą, że firmy też muszą brać odpowiedzialność za to, jak wygląda świat. Negatywnie usposobieni (mniejszość, ale istotna) uważają, że firmy powinny skupić się na produktach, a aktywizm postrzegają jako działanie dla zysku.
0 8 0 0 0 7.09.2020Radio Chrystusa Króla z Chicago wykupiło w Polsce billboardy z wizerunkiem Jezusa w koronieW największych polskich miastach pojawiły się billboardy ukazujące Jezusa Chrystusa i cytaty z Pisma Świętego. To inicjatywa Radia Chrystusa Króla z Chicago. Ma to być forma ewangelizacji.
0 1 0 0 0 7.09.202047. edycja Programu CIM startuje 23 października w WarszawieJuż 23 października w Warszawie startuje 47. edycja Programu Zaawansowanego CIM. To roczne szkolenie dla profesjonalnych marketerów, akredytowane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing. W tym roku na uczestników czeka 6 modułów tematycznych szkolenia. Zajęcia poprowadzą m.in. dr Jacek Pogorzelski, Artur Maciorowski, dr hab. Robert Kozielski, Beata Michalska-Dominiak i Tadeusz Żórawski. A zatem, może to dobry moment na rozwinięcie kompetencji marketingowych.
0 1 0 0 0 7.09.2020Trójka traci słuchaczy i wpływy z reklamSłuchalność Polskiego Radia systematycznie spada. Jak podaje „Rzeczpospolita”, zmniejszają się także wpływy z reklam.
0 1 0 0 0 7.09.2020Amazon usunął blisko 20 tys. fałszywych recenzji produktów po śledztwie „Financial Timesa”Amazon usunął około 20 tys. recenzji produktów napisanych przez siedmiu z dziesięciu internautów najczęściej oceniających w Wielkiej Brytanii. To efekt śledztwa przeprowadzonego przez „Financial Timesa”, które pokazało, że użytkownicy czerpali korzyści z pisania pochlebnych opinii.
1 1 0 0 0 7.09.2020Burger King śpiewa o redukcji metanu w hodowli krówBurger King ogłosił działania mające na celu sprostanie kluczowemu wyzwaniu branży: wpływowi hodowli krów na środowisko. Sieć przygotowała z tej okazji piosenkę, w której dzieci śpiewają o redukcji metanu.