Influencerzy testują WD-40 Bike
  • 2
  • 1
8.09.2020

Influencerzy testują WD-40 Bike

Marka smarów WD-40 promuje w Polsce linię produktów Bike dla użytkowników rowerów. Brand postawił na kampanię z influencerami. Nawiązał współpracę m.in. z kanałem Bikeshow.cc prowadzonym przez Jana Piątkiewicza – kolarza, dziennikarza i youtubera znanego z kanału Dobrerowery.pl.

W ramach akcji powstały na razie dwa filmy z testami. Działania wspierają też blogerzy i instagramerzy o mniejszych zasięgach. Wśród nich znalazł się prowadzący kanał RPG Rowerem po górach. Zaprezentował na swoim profilu produkty WD-40 Bike i przekazał je na licytację dla chorej Julii Kuczały.

Podobnie akcję wspiera na Instagramie Damian Berłowski prowadzący bloga Rowerem po Śląsk.

https://www.instagram.com/p/CDdnnpllL4t/

  • 1
Influencerzy testują WD-40 Bike

Influencerzy testują WD-40 Bike

8 września 2020

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2020

Aktywizm marek budzi emocje. Konsumenci podzieleni w sprawie tęczowych logotypów – badanie Wavemakera

Angażowanie się marek w kwestie polityczne i światopoglądowe budzi mieszane uczucia polskich konsumentów – pokazuje badanie firmy Wavemaker. Przeważają zwolennicy aktywizmu, którzy twierdzą, że firmy też muszą brać odpowiedzialność za to, jak wygląda świat. Negatywnie usposobieni (mniejszość, ale istotna) uważają, że firmy powinny skupić się na produktach, a aktywizm postrzegają jako działanie dla zysku.

7 września 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.09.2020

47. edycja Programu CIM startuje 23 października w Warszawie

Już 23 października w Warszawie startuje 47. edycja Programu Zaawansowanego CIM. To roczne szkolenie dla profesjonalnych marketerów, akredytowane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing. W tym roku na uczestników czeka 6 modułów tematycznych szkolenia. Zajęcia poprowadzą m.in. dr Jacek Pogorzelski, Artur Maciorowski, dr hab. Robert Kozielski, Beata Michalska-Dominiak i Tadeusz Żórawski. A zatem, może to dobry moment na rozwinięcie kompetencji marketingowych.