47. edycja Programu CIM startuje 23 października w Warszawie
  • 0
  • 1
7.09.2020

47. edycja Programu CIM startuje 23 października w Warszawie

Już 23 października w Warszawie startuje 47. edycja Programu Zaawansowanego CIM. To roczne szkolenie dla profesjonalnych marketerów, akredytowane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing. W tym roku na uczestników czeka 6 modułów tematycznych szkolenia. Zajęcia poprowadzą m.in. dr Jacek Pogorzelski, Artur Maciorowski, dr hab. Robert Kozielski, Beata Michalska-Dominiak i Tadeusz Żórawski. A zatem, może to dobry moment na rozwinięcie kompetencji marketingowych.

Programy CIM są organizowane przez questus już od 16 lat. W trakcie tego okresu ukończyło je ponad 1000 marketerów. Zdecydowana większość z nich jest obecnie posiadaczami certyfikatów CIM.

Czym są owe certyfikaty? To dyplomy wydawane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing – największą na świecie organizację zrzeszającą profesjonalnych marketerów, objętą patronatem Korony Brytyjskiej.

Uzyskanie certyfikatu CIM jest gwarancją zarówno kompleksowej i wartościowej wiedzy posiadacza dyplomu, jak i jej dostosowania do międzynarodowych standardów. To wartość dodana nie tylko podczas poszukiwania pracy, ale także w procesie budowania własnej pozycji w organizacji.

Program CIM przygotowuje uczestników do uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing:

  • Diploma in Professional Marketing
  • Diploma in Professional Digital Marketing

Wynika to z faktu, że szkolenie obejmuje 6 modułów tematycznych:

  • Marketing and Digital Strategy. Moduł, który rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, w szczególności kompetencje związane z budową strategii rynkowej. Podejmuje także tematykę związaną z wykorzystywaniem narzędzi, nowoczesnych technologii, tworzenia planów marketingowych w środowisku digitalowym i zarządzania kanałami cyfrowymi.
  • Digital Customer Experience. Koncentruje się na doświadczeniu klienta w cyfrowym środowisku. Celem modułu jest też kształtowanie satysfakcjonującego doświadczenia klienta na każdym etapie customer journey oraz wnikliwa analiza całej ścieżki zakupowej nabywcy.
  • Innovation in Marketing. Pokazuje proces tworzenia innowacji przez pryzmat przedsiębiorczości. Buduje wrażliwość rynkową, która umożliwi uczestnikom dostrzeganie zagrożeń i możliwości wynikających z niestandardowego podejścia oraz innowacyjnego myślenia.
  • Resource Management. Wskazuje, jak alokować zasoby organizacji, aby efektywnie osiągać założone cele biznesowe.
  • Managing Brands. Rozwija u uczestników zdolność strategicznego myślenia o marce, jej kapitale i wizerunku.
  • Digital Optimisation. Pozwala uczestnikom rozwinąć umiejętności wychwytywania zmian w środowisku biznesowym oraz kompetencje związane z optymalizowaniem strategii i działań operacyjnych.

Zajęcia na poszczególnych modułach prowadzą wykwalifikowani trenerzy. Najważniejsze jest tutaj połączenie akademickich fundamentów z bogatym biznesowym doświadczeniem. Trenerzy questus to także świeże spojrzenie oraz innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania.

47. edycja Programu CIM będzie okazją do uczenia się od takich wykładowców, jak:

  • dr hab. Robert Kozielski
  • Artur Maciorowski
  • Tadeusz Żórawski
  • dr Jacek Pogorzelski
  • Małgorzata Nowak
  • Arkadiusz Wódkowski
  • Beata Michalska-Dominiak
  • dr Marcin Michalak
  • Wojciech Szymański
  • Bartosz Janowicz

Opinie o Programie CIM

Opinia uczestników kolejnych edycji Programu CIM mówi o szkoleniu znacznie więcej niż lista modułów tematycznych czy statystyki dotyczące absolwentów. Oto głos kilku osób:

Program CIM prowadzony przez questus dostarczył mi wielu praktycznych narzędzi do codziennej pracy w zarządzaniu marketingiem. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak tak naprawdę podczas zdawania kolejnych egzaminów CIM i to jest największa wartość całego programu.

Egzaminacyjne briefy i case study to sprawdzian praktycznych umiejętności w odniesieniu do poznanych modeli i narzędzi marketingowych. Jest to niemały wysiłek i wiele godzin dodatkowej pracy, ale zdecydowanie wartych poniesienia. Program spełnił wszystkie moje oczekiwania. Wzmocnił moje kompetencje, a zdane egzaminy potwierdziły i rozwinęły szereg moich umiejętności.

Katarzyna Swacha-Spławska
senior brand manager at P&G Health, Procter & Gamble

Stwierdzam, iż moje postrzeganie biznesu kiedyś było znacznie węższe i krótkoterminowe. Dziś zmieniła się moja rola, jak i podejście do marketingu. Wierzę, że zasługą Programu CIM było otworzenie się na świadome i przemyślane podejmowanie decyzji oraz koncentrację na kliencie i tym, co dla niego jest ważne. Program CIM przełożył się na mój bezpośredni awans w strukturach firmy, był także związany ze wzrostem moich zarobków.

Tomasz Grochowski
CEO, Retencjapl Sp. z o.o.

W trakcie rocznego Programu CIM spotkałam wielu wyjątkowych prowadzących oraz uczestników programu, którzy dzielili się wiedzą oraz zarażali swoją pasją innych. Program polecam wszystkim, którzy ze swojego poziomu i osiągnięć są zadowoleni, czują się komfortowo, ale wiedzą, że jednak zmiany będą nieuniknione, a stanie w miejscu i brak osobistego rozwoju oznacza krok w tył.

Iwona Janeczek
business development director, Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o. o.

Więcej opinii na temat Programu CIM można znaleźć na stronie questus.pl/o-nas/rekomendacje/

Dla subskrybentów i czytelników Marketingu przy Kawie questus przygotował ofertę specjalną. Zgłaszając swój udział w Programie CIM do końca września, zyskuje się 1500 zł rabatu na udział w szkoleniu! Wystarczy powołać się na artykuł przy okazji zgłoszenia na Program.

Warto się pospieszyć, gdyż inauguracja Programu CIM nastąpi już 23 października w Warszawie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat szkolenia można znaleźć na stronie: questus.pl/program-zaawansowany-cim/

  • 1
47. edycja Programu CIM rozpoczyna się 23 października w Warszawie

47. edycja Programu CIM rozpoczyna się 23 października w Warszawie

7 września 2020