0 1 0 22.03.2021Popyt na nowe smartfony i 5G katalizatorem wzrostu wydatków na reklamę w sektorze telekomunikacji. Analiza agencji ZenithW 2022 r. wydatki na reklamę w sektorze telekomunikacji powrócą do poziomu z 2019 r. – przewiduje Zenith. Reklama internetowa będzie jedynym kanałem, który odnotuje wzrost w latach 2019–2023. Indie i Rosja zostaną liderami wzrostu wydatków na reklamę w związku z rosnącym rozpowszechnieniem smartfonów.
1 6 1 22.03.2021Zalando w kampanii opowiada o osobach, które pozostały wierne swoim przekonaniomZalando prezentuje kampanię „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. To opowieść o postaciach, które pozostały wierne swoim przekonaniom i stawiają na ciągły rozwój. Kampania ma pogłębić dialog o podstawowych wartościach, jakimi są różnorodność, inkluzywność i wzmacnianie pozycji kobiet. Te wartości inspirują ludzi na całym świecie do głębszego postrzegania takich kwestii, jak niebinarność czy ciałopozytywność – podkreśla brand.
0 2 0 22.03.2021LTTM rozpoczyna działalność w GrecjiPolska grupa LTTM wyspecjalizowana w influencer marketingu rozszerza działalność w Europie. Otworzyła biuro w Salonikach. Na greckim rynku współpracuje już bezpośrednio z 30 twórcami o łącznej liczbie ponad 6 mln subskrybentów.
0 4 0 22.03.2021Grupa Żywiec i Żywiec Zdrój tworzą koalicję „Dbamy o wodę”, by razem chronić zasoby wodne ŻywiecczyznyGrupa Żywiec i Żywiec Zdrój powołały koalicję na rzecz retencji „Dbamy o wodę”. Chcą poprzez edukację i współpracę z podmiotami prywatnymi i publicznymi aktywizować do działania na rzecz ochrony zasobów wodnych Żywiecczyzny. Symboliczną inauguracją projektu było podpisanie przez firmy wspólnego manifestu, w którym podkreślają znaczenie wody dla regionu i zapraszają do wspólnych działań na rzecz retencji.
1 1 0 22.03.2021Michał Koterski i Marcelina Leszczak promują Car Lease PolskaFirma Car Lease Polska oferująca nowe samochody oraz ich finansowanie w formie leasingu operacyjnego i wynajmu długoterminowego rozpoczęła kampanię reklamową. W spocie marki wystąpili Michał Koterski i jego partnerka Marcela Margerita Leszczak.
1 1 0 19.03.2021Apple skocznym spotem promuje AirPods ProApple przygotował spot promujący słuchawki AirPods Pro z funkcją aktywnej redukcji hałasu. W wideo zatytułowanym „Jump” ukazuje akrobatyczne sceny z wykorzystaniem skakanki.
0 1 0 19.03.2021Zwycięzcy pierwszej odsłony „Make TikToks Contest”Poznaliśmy zwycięzców pierwszego konkursu TikToka skierowanego do polskiej branży marketingowej. „Make TikToks Contest” cieszył się dużą popularnością – nadesłano prawie 100 prac przygotowanych zarówno przez największe marki, jak i lokalne firmy.
0 1 0 19.03.2021Facebook tworzy Instagram dla dzieciZgodnie z zasadami Instagrama konto w aplikacji może utworzyć tylko osoba, która ukończyła 13 lat. Jak jednak podaje serwis BuzzFeed News, kierownictwo Instagrama zamierza stworzyć wersję aplikacji do udostępniania zdjęć, z której będą mogły korzystać także młodsze dzieci.
0 1 0 19.03.2021Polskie marki kosmetyczne inwestują w e-commerce, ale z różną siłą. Raport „E-commerce polskich producentów kosmetyków”Polscy producenci kosmetyków coraz bardziej skupiają się na działaniach w obszarze e-handlu. Nadal nie wykorzystują jednak ich w pełni. W najbliższej przyszłości kluczowym wyzwaniem dla tego segmentu będzie skalowanie sprzedaży online i lojalizacja internetowych klientów – wynika z raportu „E-commerce polskich producentów kosmetyków” K2 Precise.
1 1 0 19.03.2021„Bez wody nie ma Ż” – Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniają się profilami na Facebooku18 marca Żywiec Zdrój i Grupa Żywiec zamieniły się profilami w social media. Marka piwna pokazuje u siebie wodę i odwrotnie – producent wody zamieścił u siebie piwo. Obu towarzyszy podpis „Bez wody nie ma Ż”.