0 2 0 0 0 27.08.2020Julia Wieniawa startuje z własną marką kosmetyczną JuseeJulia Wieniawa, polska celebrytka z pokolenia Z, ogłosiła start własnej marki kosmetycznej Jusee. Nie ujawnia jeszcze szczegółów dotyczących portfolio produktowego.
0 13 0 0 0 27.08.2020Gang Fajniaków – nowe maskotki w Biedronce27 sierpnia w sklepach Biedronka pojawił się Gang Fajniaków. Maskotki mają przekazać najmłodszemu pokoleniu, że natura jest bezcenna i warto o nią dbać. Dorosłym zaś – przekonuje sieć – Fajniaki pokażą, jak w prosty sposób można wspierać polską gospodarkę. Nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna potrwa do pierwszych dni grudnia.
0 1 0 0 0 27.08.2020Remington nadal współpracuje z Value MediaMarka Remington rozstrzygnęła przetarg mediowy. Ponownie wybrała dom mediowy Value Media, który zajmie się strategią, planowaniem i zakupem mediów telewizyjnych i w telewizji hybrydowej. Także działaniami w Internecie: paid social, SEM i programmatic realizowanymi przy udziale agencji SalesTube.
0 2 0 0 0 27.08.2020Polacy sceptyczni wobec zielonego marketingu. Wiarygodność budują działania, nie słowa. Badanie „Ekobarometr”Problemy środowiska naturalnego i klimatu to temat, obok którego nie można przejść obojętnie. Rozumieją to zarówno globalne marki, jak i lokalne firmy decydujące się wejść na ścieżkę zrównoważonego rozwoju, co coraz chętniej wykorzystują w komunikacji marketingowej. Rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa sprawia jednak, że Polacy ostrożnie podchodzą do takich deklaracji. Co trzeci konsument nie wierzy w szczerość ekologicznych reklam – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” firmy SWResearch.
0 6 0 0 0 27.08.2020W II kwartale 2020 reklamodawcy wydali niemal o 1/3 mniej niż przed rokiem. W półroczu spadek wydatków wyniósł 15,3% – szacuje Publicis GroupeWartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym półroczu 2020 r. wyniosła 4 mld zł, co oznacza spadek o 15,3%. Redukcja wydatków reklamowych o 27,9% w drugim kwartale to najgorszy wynik w historii – pokazuje analiza Publicis Groupe.
0 4 0 0 0 27.08.2020Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą na GiphyGrupa LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset) oraz youtuber Cyber Marian stworzyli wspólną ofertę dla marek, które chcą dotrzeć do konsumentów za pomocą GIF-ów na Facebooku, w Messengerze i na platformie Giphy. Pierwszy sponsorowany GIF stworzony dla marki Gaminate osiągnął 2,5 mln wyświetleń.
0 1 0 0 0 26.08.202025 września odbędzie się 15. edycja SemKRK – konferencji dotyczącej SEM i SEOPiętnasta edycja SemKRK wyjątkowo odbędzie się online: 25 września (piątek) o godzinie 12:00 na Evenea Live. Wystąpi dziewięciu prelegentów z branży SEM/SEO. Odbędzie się również uroczyste wręczenie SemKRK Awards.
0 2 0 0 1 26.08.2020Tyskie otwiera pub w Tychach i zachęca do przechodzenia na tyW Tychach powstał pub marki Tyskie. Marka we współpracy z dotychczasowym właścicielem jednego z lokali tworzy miejsce, które ma kultywować misję „Przejdźmy na ty”. Lokal został stworzony z myślą o zbliżaniu, łączeniu mimo różnic, budowaniu relacji.
0 2 0 0 0 26.08.2020Inwestycje w sponsoring sportu spadną w tym roku o 37%, ale liczba wydarzeń wraca do normyOczekuje się, że w 2020 r. na całym świecie w sponsoring sportu zostanie zainwestowanych 28,9 mld dol. To o 37,3% mniej niż w zeszłym roku – pokazuje badanie firmy Two Circles. Prognozy sprzed pandemii przewidywały wzrost rynku o 5%. Miał to być najszybszy skok od dekady.
1 1 0 0 0 26.08.2020Serek wiejski w kampanii OSM PiątnicaOSM Piątnica startuje z nową edycją kampanii reklamowej serka wiejskiego. Spoty podkreślające walory produktu w otoczeniu krajobrazów sielskiej wsi są emitowane w telewizji od 24 sierpnia.