Patriotyzm konsumencki coraz silniejszy. W przyszłości obejmie nowe kategorie produktowe
  • 0
  • 4
24.04.2017

Patriotyzm konsumencki coraz silniejszy. W przyszłości obejmie nowe kategorie produktowe

Moda na patriotyzm konsumencki przybiera na sile. Częściej niż rok temu deklarujemy kupowanie naszych, polskich produktów, ale kto jest „nasz” i co jest „nasze” – nie zawsze wiemy. W niektórych kategoriach znak „polski produkt” może wręcz zaszkodzić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Ar

3 lata temu

Patriotyczne zakupy

Polskie produkty spożywcze są wybierane zapewne ze względu na mniejszą ilość konserwantów i dodatkowej chemii (niepotrzebny długi transport, bardziej tradycyjne metody produkcji - a przynajmniej takie panuje przeświadczenie). Nie sądzę, aby było to działanie stricte patriotyczne, a bardziej pragmatyczne.
A opisany brak świadomości o kraju pochodzenia produktów przejawiany przez "patriotycznych klientów" jest dobijający.

Rozwiń komentarze

21 kwietnia 2017