Ruszyła kampania „Włącz Hortex do posiłku”
AdvertisementAdvertisement
  • 2
  • 1
22.09.2020

Ruszyła kampania „Włącz Hortex do posiłku”

Wystartowała kampania „Włącz Hortex do posiłku”. Działania dotyczą soków 100%.

W ich ramach powstała seria spotów telewizyjnych oraz motywy graficzne, na bazie których stworzono materiały POS. Komunikacja wykorzystuje ideę „Włącz Hortex do posiłku”. Każdy z soków promowany jest jako konkretna korzyść – porcja energii, wartości odżywcze czy witaminy, którą warto dodać do różnych okazji w trakcie dnia.

Przekaz ma budować pozytywny zwyczaj dołączania soków do posiłków i „podkręcania” w ten sposób ważnych dla dobrego samopoczucia i lepszego funkcjonowania elementów.

  • Kreacja spotów oraz key visuals: Opus B
  • Reżyseria: Martyna Iwańska
  • Produkcja: Dynamo Films,
  • Warstwa dźwiękowa: Głośno
  • Postprodukcja: zespół motion w agencji Opus B
  • Działania w Internecie: ASAP & ASAP
  • Zakup mediów: Pure Play oraz OMD
  • 1
„Włącz Hortex do posiłku” – zachęca marka soków

„Włącz Hortex do posiłku” – zachęca marka soków

22 września 2020

21 września 2020