2 1 22.09.2020Ruszyła kampania „Włącz Hortex do posiłku”kampanie reklamowe TweetWystartowała kampania „Włącz Hortex do posiłku”. Działania dotyczą soków 100%.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 22.09.2020Facebook grozi, że przestanie działać w EuropieEuropejskie organy regulacyjne chcą zabronić Facebookowi przesyłania danych o użytkownikach do Stanów Zjednoczonych. Gigant technologiczny grozi wycofaniem swoich usług dla ponad 400 mln europejskich użytkowników.
0 2 0 0 0 22.09.2020Wzrasta społeczne przyzwolenie na nadużycia konsumenckie w obszarze finansów. Badanie ZFPBlisko 90 proc. Polaków deklaruje, że oddawanie długów jest zawsze obowiązkiem moralnym. Takie wyniki przyniosło badanie „Moralność finansowa Polaków”, zrealizowane przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych w partnerstwie z BIG InfoMonitor, Intrum, Ikano Bank i Smartney. Z roku na rok wzrasta jednak poziom społecznego przyzwolenia na nadużycia w obszarze finansów.
0 1 0 0 0 21.09.2020Forum IAB 2020: In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?W badaniu przeprowadzonym przez IAB Polska co drugi internauta zadeklarował, że pandemia koronawirusa zmniejszyła jego poczucie bezpieczeństwa. Ostatnie miesiące nie tylko zachwiały globalną gospodarką, lecz również bezpowrotnie zmieniły relacje społeczne. Dlatego czternasta edycja Forum IAB upłynie pod hasłem „In Trust We Trust”. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?
1 1 0 0 0 21.09.2020Barilla podkreśla w globalnej kampanii rolę domowego stołu21 września marka makaronów i gotowych sosów Barilla rozpoczęła międzynarodową kampanię marketingową. Będzie ją prowadziła w 18 krajach, w tym w Polsce. Nowy projekt wzmacnia przekaz związany z bliskością w życiu codziennym i wiarą w lepsze jutro.