„Allegro Lektury 2.0” – druga odsłona projektu
  • 1
  • 1
13.08.2020

„Allegro Lektury 2.0” – druga odsłona projektu

13 sierpnia ruszyła nowa odsłona podcastów z cyklu „Allegro Lektury 2.0”, reinterpretujących kolejne dzieła z kanonu polskiej literatury. W drugim sezonie usłyszymy m.in takie gwiazdy, jak Smolasty, Mioush czy Monika Brodka. Rozszerzając pierwszą serię, twórcy pozwolili słuchaczom wybrać utwory, który zostaną poddane nowej interpretacji.

W każdym z nowych odcinków podcastu na warsztat trafią fragmenty kolejnych klasycznych dzieł polskiej literatury. Opowie je w nowoczesnej formie jedna z gwiazd współczesnej polskiej kultury. Każdy z artystów – tak jak i w pierwszym sezonie – zaprezentuje historię pojawiającą się w danym utworze literackim w zupełnie nowej formie. Takiej, która łączy ze sobą elementy podcastu z utworem muzycznym i słuchowiskiem.

W drugim sezonie to słuchacze będą mieli szansę wybrać utwór, który w danym tygodniu zostanie poddany interpretacji przez ulubionego artystę. Głosowanie odbędzie się na instagramowych profilach gwiazd. Te poprzez instastories zapytają fanów, który utwór chcą usłyszeć w danym tygodniu.

Premierowe odcinki „Allegro Lektury 2.0” będą ukazywały się raz w tygodniu. Start drugiego sezonu nastąpił 13 sierpnia. Pierwszy odcinek z udziałem Smolastego dostępny jest już na YouTube. Nagrania będzie można znaleźć też na platformach audio Spotify, Lecton, TuneIn i Stitcher, a także w aplikacjach Apple i Google Podcasts.

  • 1
„Allegro Lektury 2.0”

Wracają „Allegro Lektury 2.0”

13 sierpnia 2020

12 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2020

Billie Eilish w spocie T-Mobile obala stereotypy dotyczące generacji Z

Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach kampanii „What We Do Next” firma rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zdobywczynią nagrody Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.