„Allegro Lektury 2.0” – druga odsłona projektu - Marketing przy Kawie
„Allegro Lektury 2.0” – druga odsłona projektu
  • 1
  • 1
13.08.2020

„Allegro Lektury 2.0” – druga odsłona projektu

13 sierpnia ruszyła nowa odsłona podcastów z cyklu „Allegro Lektury 2.0”, reinterpretujących kolejne dzieła z kanonu polskiej literatury. W drugim sezonie usłyszymy m.in takie gwiazdy, jak Smolasty, Mioush czy Monika Brodka. Rozszerzając pierwszą serię, twórcy pozwolili słuchaczom wybrać utwory, który zostaną poddane nowej interpretacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 sierpnia 2020

12 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2020

Billie Eilish w spocie T-Mobile obala stereotypy dotyczące generacji Z

Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach kampanii „What We Do Next” firma rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zdobywczynią nagrody Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.