1 1 0 0 0 29.08.2019Mike Tyson sprawdza, czy w Żabce jest Black28 sierpnia w telewizji ruszyła wspólna akcja Żabki i marki napojów energetycznych Black. W krótkim spocie pojawia się Mike Tyson.
0 1 0 0 0 29.08.2019BMW Group Polska wybiera Grayling Poland1 sierpnia rozpoczęła się współpraca BMW Group Polska z Grayling Poland. Agencja zajmie się doradztwem i realizacją strategii komunikacyjnej firmy, w tym komunikacją korporacyjną i lifestyle’ową wokół modeli marek BMW i Mini. Będzie też realizować działania CSR oraz doradzać w sytuacjach kryzysowych.
0 2 0 0 0 29.08.2019Wavemaker: blisko połowa konsumentów ma preferencje względem marki, jeszcze zanim zacznie zakupy49 proc. konsumentów wie, jaką markę kupić, jeszcze zanim w ogóle zaplanuje zakup w danej kategorii. Preferencje te występują najpowszechniej przy wyborze telefonu, samochodu czy supermarketu (jako miejsca zakupu) – pokazują dane z Momentum, projektu badawczego agencji Wavemaker.
1 2 0 0 0 29.08.2019Łukasz Piszczek w nowej odsłonie kampanii KrispoluRuszyła nowa odsłona kampanii „Gwarancja spokoju” marki okien i drzwi Krispol. Działania prowadzone są we współpracy z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem.
0 1 0 0 0 28.08.2019Burger King wprowadza lody bekonoweSieć Burger King wprowadziła do oferty lody z bekonem. Można ich spróbować tylko przez kilka dni.
0 1 0 0 0 28.08.2019Profil polskiego kibica Ekstraklasy. Kim jest, ile ma lat, z kim flirtuje przez Internet? Analiza SelectivvŚrednio mecze Ekstraklasy przyciągają 22% kobiet. Legia Warszawa, Miedź Legnica, Lechia Gdańsk i Zagłębie Lubin – to na trybunach tych stadionów znajdziemy najwięcej fanek piłki nożnej. Najchętniej na ligowe mecze chodzą osoby w wieku 36–40 lat, a studenci stanowią 5,59% publiki. Czego jeszcze możemy się dowiedzieć o kibicach na stadionach Ekstraklasy? Firma Selectivv opublikowała badanie obejmujące dane zebrane pasywnie na wszystkich szesnastu stadionach w sezonie 2018/2019.
1 1 0 0 0 28.08.2019„Najbrudniejsze porno w historii”. Kampania serwisu Pornhub przeciw zaśmiecaniu mórz i oceanówSerwis pornograficzny Pornhub zabrał głos w sprawie zanieczyszczania oceanów, mórz i plaż. Przygotował w tym celu film „The Dirtiest Porn Ever”.
0 1 0 0 0 28.08.2019Volkswagen zmieni logoJeszcze w tym roku Volkswagen ma zaprezentować nowe logo. Odświeżony znak pojawi się na początek na nowym Golfie.
0 4 0 0 0 28.08.2019Reklama McDonald’s w Łazienkach Królewskich była nielegalna27 sierpnia w Łazienkach Królewskich pojawiło się ogromne logo firmy McDonald’s. Mazowiecki Wojewódzki Konserwator Zabytków uznał, że reklama jest nielegalna i zapowiedział kontrolę w muzeum i parku w Łazienkach Królewskich. Głos w sprawie zabrał też prezydent stolicy.
0 2 0 0 1 28.08.2019Maffashion zaprojektowała kolekcję dla AliExpressPopularna blogerka Julia Kuczyńska znana jako Maffashion przygotowała minikolekcję dla chińskiego serwisu AliExpress. Ubrania zaprezentowane zostaną 3 września podczas Flesz Fashion Night.