Barilla podkreśla w globalnej kampanii rolę domowego stołu
  • 1
  • 1
21.09.2020

Barilla podkreśla w globalnej kampanii rolę domowego stołu

21 września marka makaronów i gotowych sosów Barilla rozpoczęła międzynarodową kampanię marketingową. Będzie ją prowadziła w 18 krajach, w tym w Polsce. Nowy projekt wzmacnia przekaz związany z bliskością w życiu codziennym i wiarą w lepsze jutro.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 września 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.09.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Biuro idealnie dopasowane – nieuchwytne jak jednorożec?

Co składa się na biuro idealne? Funkcjonalny układ i odpowiedni standard wnętrz? To podstawa. Wygodny dojazd dla pracowników i klientów? Niewątpliwie ważna kwestia. Atrakcyjna lokalizacja? Coraz lepiej. Komfortowa przestrzeń na wyłączność, w której nie musimy dopłacać za części wspólne? To chyba zbyt piękne, żeby było prawdziwe… a jednak! Okazuje się, że takie rzadkie okazy można spotkać w samym sercu Łodzi.