Barilla podkreśla w globalnej kampanii rolę domowego stołu
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 1
21.09.2020

Barilla podkreśla w globalnej kampanii rolę domowego stołu

21 września marka makaronów i gotowych sosów Barilla rozpoczęła międzynarodową kampanię marketingową. Będzie ją prowadziła w 18 krajach, w tym w Polsce. Nowy projekt wzmacnia przekaz związany z bliskością w życiu codziennym i wiarą w lepsze jutro.

Ostatnie miesiące całkowicie zmieniły nawyki ludzi na całym świecie. Dom stał się ośrodkiem wielu działań, które kiedyś prowadziliśmy poza nim. Często doprowadzało to do zmiany pierwotnego przeznaczenia wielu rzeczy, ale równocześnie pozwalało na ponowne odkrycie przyjemności czerpanej z zasiadania przy stole – uważa marka.

Taka właśnie jest sceneria spotu nakręconego w Budapeszcie i Rzymie przez wielokrotnie nagradzanego reżysera reklam – Reynalda Gresseta.

Główną rolę odgrywają w nim stoły z całego świata uchwycone w prozie życia codziennego, w towarzystwie ludzi, którzy wykorzystują je do pracy na laptopach, odrabiania prac domowych, ćwiczeń, a nawet używają ich jako perkusji. Kreatywność ludzka rozwija się w rytm piosenki „Beautiful that way” ze ścieżki dźwiękowej filmu Roberta Benigniego „Życie jest piękne”.

Gdy na stole pojawia się makaron, na nowo staje się on miejscem spotkań rodziny i przyjaciół. Nie jest to zwykły stół, ale dom – jak głosi slogan: „Od 1877 r. Barilla sprawia, że stół staje się sercem domu”.

Spot dostępny w formatach 15-, 30-  i 60-sekundowym będzie emitowany w telewizji i kanałach cyfrowych. Kampania prowadzona jest w Polsce, Arabii Saudyjskiej, Austrii, Bośni, Chorwacji, Francji, Grecji, Hiszpanii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech.

  • Agencja kreatywna: Publicis Italy
  • Reżyseria: Reynald Gresset
  • Produkcja: BRW
  • Muzyka: „Życie jest piękne”, Nicola Piovani
  • 1
Barilla podkreśla rolę domowego stołu

Barilla podkreśla rolę domowego stołu

21 września 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.09.2020 Artykuł sponsorowany

Biuro idealnie dopasowane – nieuchwytne jak jednorożec?

Co składa się na biuro idealne? Funkcjonalny układ i odpowiedni standard wnętrz? To podstawa. Wygodny dojazd dla pracowników i klientów? Niewątpliwie ważna kwestia. Atrakcyjna lokalizacja? Coraz lepiej. Komfortowa przestrzeń na wyłączność, w której nie musimy dopłacać za części wspólne? To chyba zbyt piękne, żeby było prawdziwe… a jednak! Okazuje się, że takie rzadkie okazy można spotkać w samym sercu Łodzi.