Oreo buduje schron na Svalbardzie, by uchronić ciastka przed zagładą
  • 1
  • 1
27.10.2020

Oreo buduje schron na Svalbardzie, by uchronić ciastka przed zagładą

W kierunku Ziemi leci asteroida 2018VP1. Najbliżej naszej planety będzie 2 listopada 2020 r. Z tej okazji marka Oreo postanowiła wybudować schron dla ciastek na Svalbardzie.

Choć naukowcy z NASA uspokajają, że asteroida nie stanowi dla nas zagrożenia, na jej temat w USA mówi się sporo. Zwłaszcza że potencjalne zagrożenie zbiega się w czasie z wyborami prezydenta Stanów Zjednoczonych. Prawdopodobieństwo, że kosmiczna skała wejdzie w ziemską atmosferę, wynosi zaledwie 0,41%. Oreo postanowiło jednak zapewnić konsumentów, że marka przetrwa nawet koniec świata. Brand przygotował na norweskim Svalbardzie schron. Schował w nim przepis na ciastka, kilka próbek i trochę mleka w proszku.

Wszystko zawinięte jest w folię, która zabezpiecza przed skrajnymi temperaturami, zarówno dodatnimi, jak i ujemnymi, a także szkodliwymi czynnikami środowiskowymi. Marka nagrała też film z udziałem norweskiego architekta Markusa Thorlanda. Nagranie pokazuje jego wysiłki nad zbudowaniem konstrukcji.

Autorami pomysłu są agencje The Community, 360i i Weber Shandwick. Inspirację stanowiły „skarbce nasion” budowane na całym świecie. Mają one chronić nasiona różnego rodzaju roślin w obliczu globalnych katastrof.

Źródło: www.adage.com

  • 1
schron na Svalbardzie

Schron na Svalbardzie ma uratować Oreo przed zagładą

27 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

CBRE: we wrześniu do centrów handlowych wróciło około 80% klientów

Liczba klientów centrów handlowych we wrześniu sięgnęła około 80% zeszłorocznej odwiedzalności. Oznacza to, że co piąty klient nie wrócił na stacjonarne zakupy, co jest bezpośrednią konsekwencją wciąż trwającej epidemii koronawirusa. Spadek liczby klientów przekłada się na mniejsze obroty centrów handlowych, które jeszcze w 2019 r. podskoczyły o 3,5%. Co więcej, w ubiegłym roku istotną dynamikę wzrostu sprzedaży odnotowały restauracje i kawiarnie – wynika z raportu CBRE „Analiza wyników centrów handlowych”. Aktualne dane wskazują, że ten rok centra handlowe zamkną ze spadkiem obrotów, a ucierpieć mogą m.in. właśnie lokale gastronomiczne.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów – pokazuje badanie Accenture

Jak pandemia wpłynęła na postawy konsumenckie oraz proces zakupowy? Sprawdziło to Accenture wspólnie z FashionBiznes.pl i Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie. Efektem jest drugi wspólnie stworzony raport dotyczący branży retail. Eksperci przeanalizowali także, czy Polacy są gotowi na nowe modele zakupowe odpowiadające na ich rosnące wymagania i potrzeby. Najważniejsze wnioski przedstawiono w raporcie „Świadomy konsument”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Co trzeci Polak musiał sięgnąć do swoich oszczędności w trakcie pandemii – pokazuje Barometr Providenta

Dla wielu z nas pandemia koronawirusa wiązała się z koniecznością naruszenia środków zgromadzonych na czarną godzinę. Niecała połowa Polaków deklaruje, że wystarczyły im bieżące dochody. Z kolei 18 proc. przyznało, że nie miało oszczędności, z których mogło skorzystać. Pozostali sięgnęli do zaskórniaków – wynika z badania Barometr Providenta przeprowadzonego z okazji Dnia Oszczędzania, który obchodzimy 31 października.