Oreo buduje schron na Svalbardzie, by uchronić ciastka przed zagładą
  • 1
  • 1
27.10.2020

Oreo buduje schron na Svalbardzie, by uchronić ciastka przed zagładą

W kierunku Ziemi leci asteroida 2018VP1. Najbliżej naszej planety będzie 2 listopada 2020 r. Z tej okazji marka Oreo postanowiła wybudować schron dla ciastek na Svalbardzie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50703 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

CBRE: we wrześniu do centrów handlowych wróciło około 80% klientów

Liczba klientów centrów handlowych we wrześniu sięgnęła około 80% zeszłorocznej odwiedzalności. Oznacza to, że co piąty klient nie wrócił na stacjonarne zakupy, co jest bezpośrednią konsekwencją wciąż trwającej epidemii koronawirusa. Spadek liczby klientów przekłada się na mniejsze obroty centrów handlowych, które jeszcze w 2019 r. podskoczyły o 3,5%. Co więcej, w ubiegłym roku istotną dynamikę wzrostu sprzedaży odnotowały restauracje i kawiarnie – wynika z raportu CBRE „Analiza wyników centrów handlowych”. Aktualne dane wskazują, że ten rok centra handlowe zamkną ze spadkiem obrotów, a ucierpieć mogą m.in. właśnie lokale gastronomiczne.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów – pokazuje badanie Accenture

Jak pandemia wpłynęła na postawy konsumenckie oraz proces zakupowy? Sprawdziło to Accenture wspólnie z FashionBiznes.pl i Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie. Efektem jest drugi wspólnie stworzony raport dotyczący branży retail. Eksperci przeanalizowali także, czy Polacy są gotowi na nowe modele zakupowe odpowiadające na ich rosnące wymagania i potrzeby. Najważniejsze wnioski przedstawiono w raporcie „Świadomy konsument”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Co trzeci Polak musiał sięgnąć do swoich oszczędności w trakcie pandemii – pokazuje Barometr Providenta

Dla wielu z nas pandemia koronawirusa wiązała się z koniecznością naruszenia środków zgromadzonych na czarną godzinę. Niecała połowa Polaków deklaruje, że wystarczyły im bieżące dochody. Z kolei 18 proc. przyznało, że nie miało oszczędności, z których mogło skorzystać. Pozostali sięgnęli do zaskórniaków – wynika z badania Barometr Providenta przeprowadzonego z okazji Dnia Oszczędzania, który obchodzimy 31 października.