Havas Media Group sprawdza, czy marketing w gamingu działa
  • 0
  • 3
28.10.2020

Havas Media Group sprawdza, czy marketing w gamingu działa

Czy marketing w gamingu działa? Na to pytanie, które stawia przed sobą wielu marketerów, postanowił odpowiedzieć w badaniu zespół ekspertów Havas Media Group. Agencja wzięła pod lupę rynek gamingowy i e-sportowy w ramach projektu badawczego „Czy marketing w gamingu działa? Marketerzy i gracze o potencjale reklamowym w branży”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2020

„Twój brak sprzeciwu ratuje życie”. Kampania na temat transplantacji z udziałem Tomasza Kota i pacjenta po przeszczepie

31 października ruszy kampania promująca transplantację i donację narządów po śmierci. Jej pomysłodawcą i twórcą jest Marek Biskup, pierwszy pacjent, któremu młody zespół ze Śląskiego Centrum Chorób Serca odważył się przeszczepić płuca po dwóch tygodniach podłączenia pod sztuczne płuco natleniające krew poza organizmem. W kampanię zaangażował się też aktor Tomasz Kot.