Kazachstan przyjął hasło Borata w kampanii promującej kraj
  • 1
  • 1
28.10.2020

Kazachstan przyjął hasło Borata w kampanii promującej kraj

Organizacja turystyczna Kazachstanu rozpoczęła kampanię promującą ten kraj. Wykorzystała do tego powiedzenie fikcyjnego bohatera, Borata Sagdijewa: „Very nice!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.10.2020

„Twój brak sprzeciwu ratuje życie”. Kampania na temat transplantacji z udziałem Tomasza Kota i pacjenta po przeszczepie

31 października ruszy kampania promująca transplantację i donację narządów po śmierci. Jej pomysłodawcą i twórcą jest Marek Biskup, pierwszy pacjent, któremu młody zespół ze Śląskiego Centrum Chorób Serca odważył się przeszczepić płuca po dwóch tygodniach podłączenia pod sztuczne płuco natleniające krew poza organizmem. W kampanię zaangażował się też aktor Tomasz Kot.

27 października 2020