Najnowszy film o Bondzie nie dla serwisów streamingowych
  • 0
  • 1
27.10.2020

Najnowszy film o Bondzie nie dla serwisów streamingowych

Studio Metro-Goldwyn-Mayer zapewniło, że nie sprzeda filmu „No time to die” serwisom streamingowym. Zaprzecza tym samym niedawnym spekulacjom na temat rozmów z serwisami Apple TV i Netflix.

Pierwotnie najnowsza część przygód Jamesa Bonda miała wejść na ekrany kin w kwietniu 2020 r. Z powodu pandemii premiera została jednak przesunięta – najpierw na listopad, później na kwiecień 2021 r.

Nakręcenie filmu kosztowało około 250 mln dol. Według szacunków miał zarobić 1 mld dol. ze sprzedaży biletów.

Źródło: www.thisismoney.co.uk

  • 1
Najnowszy film o Bondzie jednak w kinach?

Najnowszy film o Bondzie jednak w kinach?

27 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

CBRE: we wrześniu do centrów handlowych wróciło około 80% klientów

Liczba klientów centrów handlowych we wrześniu sięgnęła około 80% zeszłorocznej odwiedzalności. Oznacza to, że co piąty klient nie wrócił na stacjonarne zakupy, co jest bezpośrednią konsekwencją wciąż trwającej epidemii koronawirusa. Spadek liczby klientów przekłada się na mniejsze obroty centrów handlowych, które jeszcze w 2019 r. podskoczyły o 3,5%. Co więcej, w ubiegłym roku istotną dynamikę wzrostu sprzedaży odnotowały restauracje i kawiarnie – wynika z raportu CBRE „Analiza wyników centrów handlowych”. Aktualne dane wskazują, że ten rok centra handlowe zamkną ze spadkiem obrotów, a ucierpieć mogą m.in. właśnie lokale gastronomiczne.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów – pokazuje badanie Accenture

Jak pandemia wpłynęła na postawy konsumenckie oraz proces zakupowy? Sprawdziło to Accenture wspólnie z FashionBiznes.pl i Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie. Efektem jest drugi wspólnie stworzony raport dotyczący branży retail. Eksperci przeanalizowali także, czy Polacy są gotowi na nowe modele zakupowe odpowiadające na ich rosnące wymagania i potrzeby. Najważniejsze wnioski przedstawiono w raporcie „Świadomy konsument”.