Komik, który wzburzył światKomik, który wzburzył światKomik, który wzburzył światKomik, który wzburzył świat
Tak filmowy Borat pokazuje Amerykanom swoją ojczyznę (fot. kadr ze spotu)

Komik, który wzburzył świat

Komik, który wzburzył świat
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Jak powszechnie wiadomo, mały skandal potrafi doskonale przysłużyć się kampanii promocyjnej. Zasada ta sprawdziła się po raz kolejny przy okazji nowego filmu brytyjskiego komika Sachy Barona Cohena, pt. „Borat: Podpatrzone w Ameryce, aby Kazachstan rósł w siłę, a ludziom żyło się dostatniej”.

Film doczekał się darmowej promocji, którą zafundowało mu m.in. Europejskie Centrum Badań nad Nastrojami Antyromskimi (Europäisches Zentrum für Antiziganismusforschung). Organizacja ta złożyła pozew przeciwko występującemu w głównej roli Cohenowi. Również przeciwko niemieckiemu oddziałowi firmy 20th Century Fox, który jest dystrybutorem tego obrazu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się