Jak powszechnie wiadomo, mały skandal potrafi doskonale przysłużyć się kampanii promocyjnej. Zasada ta sprawdziła się po raz kolejny przy okazji nowego filmu brytyjskiego komika Sachy Barona Cohena, pt. „Borat: Podpatrzone w Ameryce, aby Kazachstan rósł w siłę, a ludziom żyło się dostatniej”. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Film doczekał się darmowej promocji, którą zafundowało mu m.in. Europejskie Centrum Badań nad Nastrojami Antyromskimi (Europäisches Zentrum für Antiziganismusforschung). Organizacja ta złożyła pozew przeciwko występującemu w głównej roli Cohenowi. Również przeciwko niemieckiemu oddziałowi firmy 20th Century Fox, który jest dystrybutorem tego obrazu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.