0 1 0 0 0 29.01.2020Off-Facebook Activity – Facebook pozwoli użytkownikom na ograniczenie danych udostępnianych reklamodawcom28 stycznia Facebook ogłosił wprowadzenie długo wyczekiwanej funkcji prywatności – Off-Facebook Activity. Pozwala ona użytkownikom na śledzenie informacji na ich temat udostępnianych zewnętrznym firmom do targetowania reklam.
0 1 0 0 0 29.01.2020Opus B z nowym pozycjonowaniem, logo i systemem identyfikacjiZespół agencji reklamowej Opus B rozpoczął 2020 r. od zmian. Firma zaprezentowała nowe pozycjonowanie, logo, system identyfikacji wizualnej oraz nowy sposób myślenia o markach.
0 1 0 0 0 29.01.2020Stowarzyszenie Otwarte Klatki uczyło wiejskie gospodynie wegetariańskiego gotowaniaNieważne, czy mieszkasz w dużym mieście, czy w niedużej wsi. W każdym z tych miejsc możesz jeść roślinnie. Przekonuje o tym Stowarzyszenie Otwarte Klatki. W ramach akcji „Roślinniejemy” panie z Koła Gospodyń Wiejskich MAK w Brzózem wzięły udział w warsztatach przygotowywania roślinnego jedzenia.
0 1 0 0 0 29.01.2020YouGov BrandIndex – najsilniejsze marki w polskim handlu w 2019 r.Polacy są przywiązani do marek i chętnie kupują w znanych sieciach sklepów. Agencja Inquiry sprawdziła, które marki są szczególnie lubiane przez polskich konsumentów, opierając się na danych z badania YouGov BrandIndex.
0 1 0 0 0 29.01.2020Produkty bio – biomoda, biościema czy biobałagan? Badanie IQSRynek produktów bio stale rośnie. Częściej i więcej produktów tego typu chciałoby kupować 62 proc. badanych. Na przeszkodzie stoi brak zrozumienia, czym jest bio, a także brak pewności, czy produkt oznaczony jako bio jest nim w rzeczywistości. Takie są wyniki autorskiego raportu „Bio – szansą rynkową”, który przygotowała agencja badawcza IQS.
0 1 0 0 0 28.01.202012 Targi Packaging Innovations już na początku kwietniaKilkanaście godzin warsztatów i prezentacji, dwie konferencje, wystawa unikatowych puszek WOŚP z ostatnich 22 lat czy innowacyjne rozwiązania. To wszystko będzie można zobaczyć podczas 12 Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, które odbędą się 1 i 2 kwietnia w Expo XXI Warszawa.
0 1 0 0 0 28.01.2020Nowe pokolenia i technologia. Zmieniają się zwyczaje zakupowe – badanie Salesforce9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych. Są nimi m.in. serwisy społecznościowe, konsole do gier czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi muszą liczyć się detaliści, producenci i właściciele marek? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Salesforce.
0 1 0 0 0 28.01.2020Żywiec Zdrój powierza komunikację PR agencji Tailor Made PRPrzetarg na kompleksową obsługę PR marki Żywiec Zdrój wygrała agencja Tailor Made PR. Zakres działań obejmuje doradztwo strategiczne, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie działu PR w realizacji wybranych kampanii produktowych i działań korporacyjnych. Do zadań agencji należy również współpraca z influencerami i ambasadorami marki.
0 1 0 0 0 28.01.2020Kazar wybiera Warsaw CreativesMarki Kazar i Kazar Studio nawiązały współpracę z Warsaw Creatives. Agencja zajmie się realizacją strategii komunikacji 360 stopni.
0 3 0 0 0 28.01.2020Aneta Kręglicka ambasadorką marki YoskineMarka kosmetyków do twarzy Yoskine należąca do Dax Cosmetics rozpoczyna współpracę z Anetą Kręglicką. Modelka została ambasadorką brandu.