Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów – pokazuje badanie Accenture
  • 0
  • 1
27.10.2020

Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów – pokazuje badanie Accenture

Jak pandemia wpłynęła na postawy konsumenckie oraz proces zakupowy? Sprawdziło to Accenture wspólnie z FashionBiznes.pl i Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie. Efektem jest drugi wspólnie stworzony raport dotyczący branży retail. Eksperci przeanalizowali także, czy Polacy są gotowi na nowe modele zakupowe odpowiadające na ich rosnące wymagania i potrzeby. Najważniejsze wnioski przedstawiono w raporcie „Świadomy konsument”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50709 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Co trzeci Polak musiał sięgnąć do swoich oszczędności w trakcie pandemii – pokazuje Barometr Providenta

Dla wielu z nas pandemia koronawirusa wiązała się z koniecznością naruszenia środków zgromadzonych na czarną godzinę. Niecała połowa Polaków deklaruje, że wystarczyły im bieżące dochody. Z kolei 18 proc. przyznało, że nie miało oszczędności, z których mogło skorzystać. Pozostali sięgnęli do zaskórniaków – wynika z badania Barometr Providenta przeprowadzonego z okazji Dnia Oszczędzania, który obchodzimy 31 października.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2020

Już 4 i 5 listopada Forum Marketingu Zintegrowanego: „Marketing jutra przyszedł wczoraj”

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB na bieżąco reaguje na szybko zachodzące zmiany w branży i rodzące się potrzeby. Tegoroczne Forum Marketingu Zintegrowanego zyskało więc dodatkowy blok wiedzy o nazwie FMZ Clinic. Jego celem jest wsparcie branży marketingowej. Po dwóch dniach konferencyjnych uczestnicy otrzymają dostęp do serii warsztatów pomagających odnaleźć się w obecnej rzeczywistości.