1 1 0 0 1 26.03.2020Orange promuje ofertę hasłem „Zostań w domu”Wystartowała kampania Orange. Marka promuje ofertę, zachęcając konsumentów, by z powodu trwającej epidemii pozostali w domu.
0 1 0 0 0 26.03.2020„Komunikacja w pandemii”. Agencja Dziadek do orzechów przygotowała rekomendacje dla marekW czasie pandemii przed markami stanęły nowe wyzwania i ograniczenia. Agencja Dziadek do orzechów podzieliła się przemyśleniami na temat tego, jak powinny się one zachowywać w czasie panującego kryzysu. „Komunikacja w pandemii” to opracowanie zawierające praktyczne rady dla marek i agencji reklamowych.
0 1 0 0 0 26.03.2020McDonald’s przeprasza za reklamę nawiązującą do pandemii koronawirusaW połowie marca McDonald’s w Brazylii tymczasowo zmienił swoje logo, by nawiązać do trwającej pandemii. Złote łuki tworzące literę „M” zostały rozdzielone, co podkreślać miało potrzebę zachowania społecznego dystansu. Nie wszystkim ten pomysł się spodobał. Teraz marka przeprasza.
0 1 0 0 0 26.03.2020E-commerce w czasie kryzysu 2020 – raport e-IzbyJak epidemia koronawirusa wpływa na e-handel? Sprawdziła to agencja badawcza Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej. Wyniki badania można znaleźć w raporcie „E-commerce w czasie kryzysu 2020”.
0 1 0 0 3 25.03.2020Nowela Kodeksu dobrych praktyk przyjęta przez Związek Firm PRPod koniec lutego, podczas walnego zgromadzenia członków ZFPR przyjął tekst jednolity noweli Kodeksu dobrych praktyk. Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Będąc formą samoregulacji branżowej, podsumowuje zasady działalności firm PR w pełnym spektrum ich funkcjonowania, które obejmuje trzy obszary relacji: z otoczeniem, klientami i wewnątrzśrodowiskowe.
0 1 0 0 0 25.03.2020Startuje firma M5 TechnologyMariusz Pietkiewicz, producent i właściciel domu produkcyjnego M5 Film, uruchamia firmę technologiczną. Będzie ona funkcjonować pod nazwą M5 Technology.
0 1 0 0 0 25.03.2020Castorama Polska zaprzecza doniesieniom o wzroście liczby klientów w czasie pandemiiJak pokazały niektóre badania, efektem trwającej pandemii koronawirusa jest zwiększony ruch w marketach budowlanych. Castorama Polska wydała oświadczenie. Informuje w nim, że od 14 marca spada znacząco liczba klientów w sklepach marki.
0 1 0 0 0 25.03.2020Bakalland wybrał Heart & BrainProducent bakalii, firma Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-reklamową. Wygrała go agencja Heart & Brain.
0 1 0 0 0 25.03.2020„Bądź jak Hydra – o markach antykruchych” – webinar Marka Staniszewskiego w czwartek 26 marcaW czwartek 26 marca o godz. 10:00 odbędzie się webinar „Bądź jak Hydra – o markach antykruchych”. Poprowadzi go Marek Staniszewski – strateg marketingowy z wieloletnim doświadczeniem.
1 1 0 0 0 24.03.2020Ministerstwo Aktywów Państwowych w kampanii OOH przypomina, jak się chronić przed koronawirusemPrzez proste hasła uzupełnione piktogramami Ministerstwo Aktywów Państwowych edukuje i przypomina społeczeństwu, jak się uchronić przed niebezpieczeństwem koronarawirusa. Hasła kampanii to: „Zostań w domu”, „Pomagaj seniorom i niepełnosprawnym”, „Często myj ręce”, „Kupuj online”.