Kia prezentuje nowe logo oraz motto, które inicjują transformację marki
  • 1
  • 5
7.01.2021

Kia prezentuje nowe logo oraz motto, które inicjują transformację marki

6 stycznia Kia zaprezentowała nowe logo oraz slogan marki, które symbolizują transformację oraz nowe cele. Nowy znak wyraża ambicję marki, która w przyszłości zamierza być liderem branży mobilności. Wpłynie to na zmianę niemal wszystkich aspektów jej działalności.

Logo jest symbolem nowej wizji marki Kia oraz wartości, które chce ona oferować klientom poprzez przyszłe produkty i usługi oraz umożliwianie im doświadczania nowych wrażeń. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią nowe logo przypomina odręczny podpis. Rytmiczna i ciągła linia ma świadczy o tym, że Kia chce inspirować, natomiast jego symetria – o pewności w dążeniu do tego celu. Coraz większe ambicje marki oraz to, co oferuje klientom, mają być wyrażane przez wznoszące linie w logo.

Nowe logo Kia odzwierciedla dążenie marki do tego, aby zostać liderem zmian oraz innowacji. Branża motoryzacyjna przeżywa okres gwałtownych przemian, które Kia zarówno kształtuje, jak i dostosowuje się do nich. Nowe logo jest wyrazem naszego pragnienia do inspirowania klientów, w miarę jak zmieniają się ich potrzeby w zakresie mobilności, a także naszych pracowników, aby potrafili sprostać wyzwaniom, przed którymi stoimy w szybko zmieniającej się branży – powiedział Ho Sung Song, prezes i dyrektor generalny marki Kia.

Nowe logo zostało zaprezentowane podczas pokazu pirotechnicznego nad miastem Incheon w Korei. Trzysta trzy drony wystrzeliły setki fajerwerków podczas synchronicznego pokazu. Przy okazji został ustanowiony nowy rekord Guinnessa w kategorii liczby dronów wykorzystanych do pokazu fajerwerków.

Oprócz logo Kia zaprezentowała nowy brand slogan: „Movement that inspires”. Szczegóły dotyczące nowej strategii, jak cel i filozofia marki, a także jej zastosowanie w przyszłych produktach zostaną przedstawione podczas światowego wydarzenia „New Kia Brand Showcase” transmitowanego online. Odbędzie się ono 15 stycznia, o godzinie 1:00 czasu europejskiego. To wydarzenie również będzie można obejrzeć w oficjalnym kanale marki Kia na YouTube.

Wprowadzenie nowego logo wynika z długoterminowej strategii biznesowej „Plan S” (gdzie „S” jest skrótem od słowa shift) zaprezentowanej w 2020 r. Wynika z niej m.in., że Kia ma ambicję być jednym z liderów branży motoryzacyjnej na świecie. Aby to osiągnąć, marka koncentruje się na popularyzacji samochodów elektrycznych oraz wprowadzeniu szerokiej gamy usług związanych z mobilnością. Kia zamierza dostosować swoje pojazdy i usługi do potrzeb nawet małych grup klientów, a także do specyfiki poszczególnych regionów.

  • 5
Kia prezentuje nowe logo

Kia prezentuje nowe logo

5 stycznia 2021