Bolt na billboardach wskazuje pozytywne strony 2020 r. - Marketing przy Kawie
Bolt na billboardach wskazuje pozytywne strony 2020 r.
  • 0
  • 8
5.01.2021

Bolt na billboardach wskazuje pozytywne strony 2020 r.

Marka Bolt rozpoczęła kampanię outdoorową, w której podsumowuje miniony rok. Wskazuje w niej na pozytywne rzeczy, które przyniósł ze sobą ten trudny czas.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 stycznia 2021

4 stycznia 2021