Bolt na billboardach wskazuje pozytywne strony 2020 r.
  • 0
  • 8
5.01.2021

Bolt na billboardach wskazuje pozytywne strony 2020 r.

Marka Bolt rozpoczęła kampanię outdoorową, w której podsumowuje miniony rok. Wskazuje w niej na pozytywne rzeczy, które przyniósł ze sobą ten trudny czas.

O to, jakie były pozytywne strony 2020 r., marka zapytała swoich użytkowników. Ich odpowiedzi emitowane są na ekranie reklamowym w centrum Warszawy.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Bolt Poland (@bolt_poland)

Internauci docenili m.in. to, że dzięki noszeniu maseczek mogli jeść czosnek. Ich psy były zaś w tym roku wyjątkowo szczęśliwe, ponieważ spędzały dużo czasu ze swoimi właścicielami zamkniętymi w domach. Doceniono też, że w warszawskim zoo zamieszkał myszojeleń.

  • 8
pozytywne strony 2020 roku

Jakie były pozytywne strony 2020 r.?

5 stycznia 2021

4 stycznia 2021