1 1 2.12.2020Opel zaprezentował nowe logodesign TweetOpel odświeżył identyfikację wizualną. Nowe logo marki eksponuje błyskawicę.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53123 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.12.2020McDonald’s rozdaje kanapki McRib klientom, którzy zgolą zarostDo oferty McDonald’s w USA powraca McRib. Z tej okazji sieć fast food rozpoczęła w tym kraju akcję, w ramach której rozda 10 tys. kanapek tym, którzy zdecydują się ogolić zarost. Jak podkreśla, broda utrudnia jedzenie.
0 1 0 0 0 2.12.2020Amica ponownie wybrała Value MediaProducent sprzętu AGD Amica rozstrzygnął przetarg mediowy. Wygrała go agencja Value Media (Group One). Firmy rozpoczynają 10. rok współpracy.
0 19 0 0 0 2.12.2020WL9 – marka 4F przygotowała kolekcję we współpracy z Wilfredo LeonemMarka 4F przygotowała kolekcję ubrań dla mężczyzn sygnowaną przez gwiazdę siatkówki Wilfredo Leona. Kampania inspirowana historią siatkarza ma zadanie mobilizować do treningu na własnych zasadach, we własnym stylu.
0 1 0 0 0 2.12.2020Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry CommitteeNadawcy telewizyjni oraz marketerzy i agencje mediowe podpisali list intencyjny, w którym deklarują wolę wspólnego opracowania statutu i powołania do życia Joint Industry Committee wspierającego jednoźródłowe badanie konsumpcji mediów. Sygnatariusze listu wyrażają gotowość do współpracy i wspólnego działania w tej sprawie z organizacjami pracodawców reprezentującymi wydawców internetowych i nadawców radiowych.