Opel zaprezentował nowe logo
  • 1
  • 1
2.12.2020

Opel zaprezentował nowe logo

Opel odświeżył identyfikację wizualną. Nowe logo marki eksponuje błyskawicę.

Jak przekonuje producent samochodów, nowa identyfikacja wizualna nie narodziła się na deskach kreślarskich, lecz naturalnie „wykluła się” z DNA firmy. Wygląd nowego Opla przekłada się na charakterystyczny język wizualny. Jedną z jego fundamentalnych zasad jest klarowność oraz przejrzystość. To manifest marki: „Odważna i przejrzysta forma”.

Logo Opla ewoluowało oraz ponownie skupiło się na samej błyskawicy. Pierścień jest odpowiednio cieńszy i ma podkreślać wartości marki. Font, który będzie teraz obowiązywał, to Opel Next. Jego trzy warianty – Light, Regular i Bold – mają uzupełniać się, zapewniając spójny charakter. Nowy żółty kolor symbolizuje energię – nowe paliwo w erze elektrycznej.

  • 1
Opel

Opel ma nowe logo

2 grudnia 2020

Czytaj także
  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2020

Jest decyzja o powstaniu polskiego Joint Industry Committee

Nadawcy telewizyjni oraz marketerzy i agencje mediowe podpisali list intencyjny, w którym deklarują wolę wspólnego opracowania statutu i powołania do życia Joint Industry Committee wspierającego jednoźródłowe badanie konsumpcji mediów. Sygnatariusze listu wyrażają gotowość do współpracy i wspólnego działania w tej sprawie z organizacjami pracodawców reprezentującymi wydawców internetowych i nadawców radiowych.