Twitter rozpoczął kampanię OOH na zakończenie 2020 r. - Marketing przy Kawie
Twitter rozpoczął kampanię OOH na zakończenie 2020 r.
  • 0
  • 6
5.01.2021

Twitter rozpoczął kampanię OOH na zakończenie 2020 r.

Na Twitterze pojawiło się ponad 6 mln tweetów na temat tego, jak fatalny był 2020 r. Serwis społecznościowy postanowił wykorzystać ten materiał w kampanii outdoorowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 stycznia 2021