Twitter rozpoczął kampanię OOH na zakończenie 2020 r.
  • 0
  • 6
5.01.2021

Twitter rozpoczął kampanię OOH na zakończenie 2020 r.

Na Twitterze pojawiło się ponad 6 mln tweetów na temat tego, jak fatalny był 2020 r. Serwis społecznościowy postanowił wykorzystać ten materiał w kampanii outdoorowej.

W amerykańskich miastach pojawiły się więc billboardy, na których zaprezentowano najlepsze wpisy użytkowników o minionym roku. Można je zobaczyć m.in. w Nowym Jorku, Los Angeles, Filadelfii, San Francisco czy Oakland. Twitter rozpoczął kampanię OOH, aby zwrócić uwagę na wpisy, które łączyły nas wszystkich i rozśmieszały w tym trudnym roku.

Źródło: www.timeout.com

  • 6
Twitter rozpoczął kampanię OOH

Twitter rozpoczął kampanię OOH na temat minionego roku

Źródło: Twitter

Źródło: Twitter

Źródło: Twitter

Źródło: Twitter

Źródło: Twitter

4 stycznia 2021