„5 sposobów na...” przetestowali rower elektryczny Decathlonu i stanęli do wyścigu z samochodem i komunikacją miejską
  • 1
  • 1
20.08.2020

„5 sposobów na…” przetestowali rower elektryczny Decathlonu i stanęli do wyścigu z samochodem i komunikacją miejską

Decathlon rozpoczął kampanię reklamową roweru elektrycznego Tilt 500E Btwin. W działania zaangażowano youtuberów z „5 sposobów na…”. Akcja ma pokazać, że promowany pojazd idealnie nadaje się do jazdy po mieście.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 sierpnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2020

UPC Polska zmienia praktyki sprzedażowe po decyzji UOKiK

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której zobowiązał UPC do zmiany praktyk sprzedażowych stosowanych w związku z zawieraniem umów na odległość, podczas rozmowy telefonicznej lub przez stronę internetową. Aby doszło do zawarcia lub zmiany umowy, której warunki ustalono podczas rozmowy telefonicznej, konsumenci będą musieli wyraźnie potwierdzić taką chęć. Ponadto UPC Polska zaoferuje osobom, które składały reklamację, jedną z wybranych usług. Rekompensata obejmie również byłych abonentów.

19 sierpnia 2020