0 1 0 0 0 30.03.2020Budweiser wprowadza karty przedpłacone, które mają uratować brytyjskie puby przed bankructwemMarka Budweiser wprowadza karty przedpłacone o łącznej wartości 1 mln funtów. Mają one pomóc pubom przetrwać czas pandemii, gdy klienci pozostają zamknięci w domach.
0 3 0 0 0 30.03.2020Clutter w VoD bliski telewizyjnemu. GroupM lekko rewiduje prognozę wzrostu dla e-wideo. Analiza WavemakeraŚrednio 15 proc. wypełnienia reklamami osiągały w lutym i pierwszej połowie marca serwisy VoD należące do największych nadawców. Clutter w VoD był więc już bliski, a w Playerze nawet wyższy, niż wypełnienie głównych stacji komercyjnych – pokazuje analiza Wavemakera. Jak przewiduje GroupM, w najbliższych tygodniach wypełnienie będzie się jednak zmniejszać wraz ze wzrostem zasobów reklamowych serwisów.
0 1 0 0 0 30.03.2020Airbnb wstrzymuje wszystkie działania marketingowe z powodu koronawirusaPlatforma Airbnb planuje wstrzymanie wszystkich globalnych wydatków marketingowych. Informację tę przekazał Brian Chesky, dyrektor generalny firmy, podczas wideokonferencji pod koniec marca.
0 1 0 0 0 30.03.2020Z powodu pandemii reklamodawcy ograniczają w reklamach bliskośćW obliczu szerzącej się pandemii marki ograniczają pokazywanie w reklamach bliskości. Według badań przeprowadzonych przez firmę Pattern89 reklamodawcy w USA o 30% rzadziej wykorzystują teraz w reklamach cyfrowych zdjęcia przedstawiające bliski kontakt międzyludzki, m.in. pocałunki, przytulenia czy uściski dłoni.
2 4 0 0 0 30.03.2020 Aktualizacja: 12:2801.04.2020Quebonafide promuje AllegroRaper Quebonafide przygotował kolejny materiał, w którym wciela się w nieśmiałego Jakuba. Tym razem oprowadza widzów po swoim mrocznym apartamencie. Promuje przy tym Allegro.
0 1 0 0 0 30.03.2020Unilever Polska wybrał BrandLab do obsługi w zakresie doradztwa komunikacyjnegoOd stycznia 2020 r. agencja BrandLab odpowiada za kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej firmy.
0 1 0 0 0 30.03.2020Marcin Dorociński ambasadorem Santander Banku PolskaSantander Bank Polska zainicjował współpracę z Marcinem Dorocińskim. Rozpoczęła się ona nietypowo – od opublikowanego na portalach społecznościowych nagrania wykonanego przez aktora we własnym domu.
1 1 0 0 0 30.03.2020Polskie rodziny w zdalnie przygotowanej kampanii reklamowej T‑MobilePlan dnia Polaków stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym opowiada kampania reklamowa T‑Mobile, która powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.
0 3 0 0 0 30.03.2020Billboardy ze spoilerami seriali Netflixa mają zniechęcić do wychodzenia z domuStudenci Miami Ad School Europe z Hamburga przygotowali outdoorową kampanię, w której zamieszczają spoilery popularnych seriali Netflixa. Ma to zniechęcać odbiorców do opuszczania domu w czasie trwającej epidemii.
0 1 0 0 0 30.03.2020List prezesa ZFPR do firm i konsultantów public relationsAdam Jarosz, prezes zarządu Związku Firm Public Relations, wystosował list do firm i konsultantów PR. Podkreśla w nim, że w związku z epidemią przed branżą pojawił się test na integralność.