- 1
- 1
Reebok organizuje wirtualne imprezy „BBL CLB”, promując buty
Marka Reebok została gospodarzem serii sekretnych wirtualnych wydarzeń, które będą obejmowały przedstawienia teatralne i występy na żywo. Promuje w ten sposób wprowadzenie na rynek butów Club C Legacy.
Projekt zatytułowany „BBL CLB” to doświadczenie osadzone w realiach pandemii, kiedy to placówki kulturalne i festiwale są zamknięte. Marka określa go jako połączenie wciągającego teatru i nielegalnego rave’u.
Miejsce transmisji wydarzeń jest utajnione. Ich obsada przygotowuje historie rozgrywające się równolegle na kilku platformach internetowych. Internauci, którzy odgadną lokalizację wydarzenia, mogą wziąć w nim udział.
Podczas trzech wydarzeń przygotowanych w ramach wprowadzenia na rynek butów Club C Legacy zaprezentowani zostaną wschodzący artyści. Buty widoczne będą w prezentowanych w ramach projektu treściach.
Bezpłatne pokazy odbędą się w lutym i marcu 2021 r. Reebok pracował nad nimi we współpracy ze społecznościowymi rozgłośniami radiowymi Rinse FM i Foundation FM oraz magazynem lifestyle’owym „Guap”. Powstanie również bardziej rozbudowana i biletowana wersja wydarzenia, przygotowana we współpracy z Hyperactive Miroma Group z udziałem DJ-ów. Będą to m.in. Eats Everything, Sam Divine and Fat Tony.
Źródło: www.campaignlive.co.uk
- 1