Reebok organizuje wirtualne imprezy „BBL CLB”, promując buty
  • 1
  • 1
5.01.2021

Reebok organizuje wirtualne imprezy „BBL CLB”, promując buty

Marka Reebok została gospodarzem serii sekretnych wirtualnych wydarzeń, które będą obejmowały przedstawienia teatralne i występy na żywo. Promuje w ten sposób wprowadzenie na rynek butów Club C Legacy.

Projekt zatytułowany „BBL CLB” to doświadczenie osadzone w realiach pandemii, kiedy to placówki kulturalne i festiwale są zamknięte. Marka określa go jako połączenie wciągającego teatru i nielegalnego rave’u.

Miejsce transmisji wydarzeń jest utajnione. Ich obsada przygotowuje historie rozgrywające się równolegle na kilku platformach internetowych. Internauci, którzy odgadną lokalizację wydarzenia, mogą wziąć w nim udział.

Podczas trzech wydarzeń przygotowanych w ramach wprowadzenia na rynek butów Club C Legacy zaprezentowani zostaną wschodzący artyści. Buty widoczne będą w prezentowanych w ramach projektu treściach.

Bezpłatne pokazy odbędą się w lutym i marcu 2021 r. Reebok pracował nad nimi we współpracy ze społecznościowymi rozgłośniami radiowymi Rinse FM i Foundation FM oraz magazynem lifestyle’owym „Guap”. Powstanie również bardziej rozbudowana i biletowana wersja wydarzenia, przygotowana we współpracy z Hyperactive Miroma Group z udziałem DJ-ów. Będą to m.in. Eats Everything, Sam Divine and Fat Tony.

Źródło: www.campaignlive.co.uk

  • 1
„BBL CLB”

„BBL CLB” – seria potajemnych wydarzeń Reeboka

5 stycznia 2021

4 stycznia 2021