Reebok organizuje wirtualne imprezy „BBL CLB”, promując buty - Marketing przy Kawie
Reebok organizuje wirtualne imprezy „BBL CLB”, promując buty
  • 1
  • 1
5.01.2021

Reebok organizuje wirtualne imprezy „BBL CLB”, promując buty

Marka Reebok została gospodarzem serii sekretnych wirtualnych wydarzeń, które będą obejmowały przedstawienia teatralne i występy na żywo. Promuje w ten sposób wprowadzenie na rynek butów Club C Legacy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 stycznia 2021

4 stycznia 2021