0 7 0 10.09.2021Burger King angażuje celebrytów, by poinformować o usunięciu sztucznych składników z menuBurger King w ramach akcji „Keep It Real Meals” zapowiada eliminację 120 sztucznych składników ze swojego menu. Ambasadorami działań są celebryci.
0 4 0 10.09.2021Raport Edelmana poświęcony więziom pomiędzy pracodawcą a pracownikiemOczekiwania wobec stylu życia i kariery zawodowej zmieniły się ostatnio diametralnie. Chcemy się rozwijać i osiągać sukcesy w pracy, szanując jednocześnie swoją prywatność, czas wolny i przekonania. Pandemia Covid-19 jeszcze bardziej pogłębiła ten proces. Ten nowy układ sił definiuje dziś nie tylko katalog czynników, które firmy powinny wziąć udział przy prowadzeniu procesów rekrutacyjnych czy w kampaniach employer brandingowych. To również ważna lekcja dla specjalistów komunikacji wewnętrznej. Na co powinny zwrócić uwagę firmy? Czego oczekują osoby wchodzące na rynek pracy? Jaką rolę pełnią bezpośredni przełożeni? Sprawdziła to firma Edelman.
0 4 0 10.09.2021Ray-Ban Stories – inteligentne okulary Facebooka pozwolą robić zdjęcia, nagrywać filmy i prowadzić rozmowyFacebook zaprezentował Ray-Ban Stories, czyli inteligentne okulary, które pozwalają na robienie zdjęć i kręcenie wideo w nowy, bardziej naturalny sposób. Umożliwiają także dzielenie się doświadczeniami, słuchanie muzyki i dzwonienie.
0 1 0 10.09.2021Znamy nominacje w konkursie Dyrektor E-commerce Roku 2021Poznaliśmy nominowanych w konkursie Dyrektor E-commerce Roku 2021, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 września 2021 r. w Warszawie.
0 1 0 10.09.2021PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett WarszawaAgencja Leo Burnett Warszawa wygrała kolejny przetarg rozpisany przez PZU. Będzie współpracować z ubezpieczycielem także w zakresie trade marketingu oraz szeroko rozumianych działań BTL. Agencja rozpoczęła pracę dla marki jesienią ubiegłego roku, gdy wygrała przetarg na realizację projektów w obszarze ATL i digital.
0 1 0 9.09.2021Targi Packaging Innovations już w przyszłym tygodniu w WarszawieMiędzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odbędą się 15–16 września w Expo XXI Warszawa równocześnie z Festiwalem Marketingu i Druku. Na uczestników czeka program odpowiadający na aktualne potrzeby wystawców i odwiedzających.
1 1 0 9.09.2021Facebook i Ray-Ban zapowiadają swoje inteligentne okularyNajprawdopodobniej 9 września odbędzie się premiera inteligentnych okularów Facebooka i Ray-Bana. Marka okularów zamieściła na swojej stronie WWW tę datę wraz z informacją, że użytkownicy, którzy się zarejestrują, otrzymają powiadomienie.
0 1 0 9.09.2021Polacy chcą bardziej ekologicznych marek i sieci handlowych – pokazuje raport Inquiry o zrównoważonym rozwoju w handlu62% ankietowanych Polaków deklaruje, że wiedza o prowadzonych przez firmę działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju ma wpływ na podejmowaną przez nich decyzję zakupową. Jednocześnie co trzeci badany nie jest w stanie wskazać żadnej proekologicznej praktyki dużych sieci handlowych, a 75 proc. z nich przyznaje, że dociera do nich za mało informacji na ten temat. Agencja badawcza Inquiry przyjrzała się oczekiwaniom polskich konsumentów w zakresie ochrony środowiska, ujmując je w raporcie „Zrównoważony rozwój handlu i zachowania konsumenckie”.
0 3 0 9.09.2021Banner antysmogowy PGNiG ma poprawić jakość powietrza w KatowicachW centrum Katowic pojawił się banner o powierzchni 130 m2, wykonany z materiału pochłaniającego zanieczyszczenia powietrza. To kolejna aktywność realizowana przez PGNiG Obrót Detaliczny w województwie śląskim w ramach programu „Prosto po czyste powietrze”.
0 2 0 9.09.2021„Nie handluje się odpustami i przyrodą” – akcja billboardowa w centrum Kielc w obronie ŁyścaNa skrzyżowaniu alei IX Wieków Kielc i ulicy Warszawskiej w centrum Kielc pojawił się billboard nawiązujący do planów usunięcia szczytu Łysiec ze Świętokrzyskiego Parku Narodowego. Tablica jest kontynuacją akcji „Szczyt chciwości”, którą poparło ponad 37 tys. osób.