Espresso - Strona 562 z 5608 - Marketing przy Kawie

Espresso

10 września 2021

  • 0
  • 4
  • 0
10.09.2021

Raport Edelmana poświęcony więziom pomiędzy pracodawcą a pracownikiem

Oczekiwania wobec stylu życia i kariery zawodowej zmieniły się ostatnio diametralnie. Chcemy się rozwijać i osiągać sukcesy w pracy, szanując jednocześnie swoją prywatność, czas wolny i przekonania. Pandemia Covid-19 jeszcze bardziej pogłębiła ten proces. Ten nowy układ sił definiuje dziś nie tylko katalog czynników, które firmy powinny wziąć udział przy prowadzeniu procesów rekrutacyjnych czy w kampaniach employer brandingowych. To również ważna lekcja dla specjalistów komunikacji wewnętrznej. Na co powinny zwrócić uwagę firmy? Czego oczekują osoby wchodzące na rynek pracy? Jaką rolę pełnią bezpośredni przełożeni? Sprawdziła to firma Edelman.

9 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
9.09.2021

Polacy chcą bardziej ekologicznych marek i sieci handlowych – pokazuje raport Inquiry o zrównoważonym rozwoju w handlu

62% ankietowanych Polaków deklaruje, że wiedza o prowadzonych przez firmę działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju ma wpływ na podejmowaną przez nich decyzję zakupową. Jednocześnie co trzeci badany nie jest w stanie wskazać żadnej proekologicznej praktyki dużych sieci handlowych, a 75 proc. z nich przyznaje, że dociera do nich za mało informacji na ten temat. Agencja badawcza Inquiry przyjrzała się oczekiwaniom polskich konsumentów w zakresie ochrony środowiska, ujmując je w raporcie „Zrównoważony rozwój handlu i zachowania konsumenckie”.

Poprzednie Następne