„Mężczyzna idealny szuka pary” – kampania marki Amica promująca sprzęty parowe
  • 1
  • 1
17.05.2021

„Mężczyzna idealny szuka pary” – kampania marki Amica promująca sprzęty parowe

17 maja Amica rozpoczęła kampanię „Mężczyzna idealny szuka pary”. Spot promuje urządzenia z funkcją pary. Działania prowadzone są w mediach tradycyjnych i online: w telewizji, radiu, mediach społecznościowych.

Celem kampanii jest promowanie parowych sprzętów oraz zachęcenie do marki nowej grupy odbiorców: młodych ludzi. Materiały promocyjne pokazują, jak pomocne mogą okazać się urządzenia parowe marki w codziennym życiu. Akcja zwraca też uwagę na motyw partnerstwa w wykonywaniu domowych obowiązków.

W spotach widzimy, jak mężczyzna bezproblemowo robi pranie, sprawnie obsługuje zmywarkę oraz zaskakuje gości wypiekami z piekarnika parowego. Dzięki tym sprzętom świetnie radzi sobie z domowymi obowiązkami. Tymczasem według badań „Kobiety kontra koronawirus” oraz raportu CBOS „Kobiety i mężczyźni w domu” panowie rzadziej angażują się w prace domowe.

Koncept na kampanię o mężczyźnie idealnym to próba przeciwstawienia się stereotypowemu podziałowi ról i obowiązków. Mężczyzna idealny to w naszym rozumieniu osoba stawiająca na równość i współodpowiedzialność za gospodarstwo domowe. W naszej historii z przymrużeniem oka pokazujemy, że bohater angażowaniem się w codzienne prace domowe ujmuje dziewczynę i znajduje w niej życiową „parę” – mówi Joanna Lewandowska, strategiczna menedżer ds. komunikacji marki Amica.

Założeniem kampanii było stworzenie wyróżniającego się, atrakcyjnego dla młodszej grupy formatu reklamowego. Spot został zrealizowany przez Piotra Matejkowskiego, reżysera reklam oraz teledysków. Jako podkład muzyczny wykorzystano utwór „Lubię być z nią” Baranovskiego.

Promocja obejmie główny materiał reklamowy prezentowany w telewizji oraz Internecie 30-sekundowy oraz dwa 15-sekundowe spoty radiowe, krótkie reklamy w kanale YouTube oraz komunikację na profilach społecznościowych marki Amica. Kampania będzie trwała do 20 czerwca. Materiały reklamowe przedstawią najnowsze produkty w kategorii pralek i zmywarek, piekarnik parowy oraz płytę indukcyjną 2.0.

  • Koncepcja i kreacja: C108
  • Produkcja: Woodpecker Motion Pictures
  • 1
Kampania marki Amica promująca sprzęty parowe

Kampania marki Amica promująca sprzęty parowe

17 maja 2021