Share the load, panowie, nie tylko w Dniu KobietShare the load, panowie, nie tylko w Dniu KobietShare the load, panowie, nie tylko w Dniu KobietShare the load, panowie, nie tylko w Dniu Kobiet
Nauka oczywistości (źr. spot Ariela)

Share the load, panowie, nie tylko w Dniu Kobiet

Share the load, panowie, nie tylko w Dniu Kobiet
Wiktor Barasiński

Wiktor Barasiński

-

właściciel, agencja interaktywna i social media Link Me Up

Wiktor Barasiński

Wiktor Barasiński

właściciel
agencja interaktywna i social media Link Me Up

O spocie z kampanii „Share the load” Sheryl Sandberg napisała, że to „jeden z najważniejszych filmów, jakie ostatnio widziała”. Reklama ta ma szansę stać się kolejnym ważnym głosem w dyskusji na temat stereotypów płciowych. Bo osławiona kobieca siła i wielozadaniowość, tak chętnie ostatnio podkreślane w kampaniach reklamowych, bywają bardzo wygodne, ale głównie dla mężczyzn.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się