Nowozelandzki Countdown wycofuje nazwy kategorii „kobieca higiena” i „artykuły higieniczne”
  • 0
  • 1
15.07.2020

Nowozelandzki Countdown wycofuje nazwy kategorii „kobieca higiena” i „artykuły higieniczne”

Nowozelandzka sieć handlowa Countdown ogłosiła, że nie będzie już określać produktów związanych z miesiączką terminami „kobieca higiena” czy „artykuły higieniczne”. Zamiast tego będzie kategoryzować je jako artykuły „do okresu” lub „do narządów płciowych”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50675 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2020

45 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie podczas zakupów w sklepie stacjonarnym – pokazuje badanie Deloitte

W związku z epidemią koronawirusa utrzymują się obawy Polaków o zdrowie swoje i bliskich. Z badania firmy doradczej Deloitte, którego wyniki przedstawione zostały w raporcie „Global State of the Consumer Tracker”, wynika, że nad Wisłą spada poziom poczucia bezpieczeństwa podczas korzystania z usług wymagających bezpośredniego kontaktu, jak fryzjer czy dentysta. W ciągu ostatnich dwóch tygodni z 44 proc. do 41 proc. spadła natomiast liczba Polaków, którzy kupują na zapas.

14 lipca 2020